شکست آسیایی‌ها در روز دوم / کانادا و نیوزلند صد تایی شدند

رقابت‌های روز دوم جام جهانی بسکتبال با برگزاری ۴ دیدار آغاز شد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های روز دوم جام جهانی بسکتبال شاهد برگزاری ۴ دیدار در ساعت‌های ۱۲:۳۰ و ۱۳ به وقت تهران بود. تیم ملی بسکتبال استرالیا در نخستین بازی به مصاف کانادا رفت و در پایان یک بازی نزدیک موفق به شکست این تیم شد، استرالیایی‌ها که در اخرین بازی انتخابی جام جهانی مغلوب تیم ملی کشورمان شده بودند در این بازی با نتیجه ۱۰۸ بر ۹۲ در این دیدار به پیروزی رسیدند.  

تیم‌های ملی بسکتبال لیتوانی و سنگال که دیگر تیم‌های این گروه (گروه هشتم)  از ساعت ۱۶ به مصاف هم خواهند رفت.


بیشتر بخوانید: گزارش فدراسیون جهانی بسکتبال از بازیکنان برتر قاره کهن در جام جهانی/ ستارگان آسیا را فراموش نکنید!


تیم ملی بسکتبال برزیل هم در دیگر دیدار امروز که از ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه به وقت تهران در گروه ششم به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان ببر‌های سامبا با نتیجه ۱۰۲ بر ۹۴ به پیروزی رسید تا شروع خوبی در این رقابت‌ها داشته باشد. تیم‌های یونان و مونته نگرو هم دیگر دیدار این گروه را از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه برگزار می‌کنند.  

تیم ملی بسکتبال ژاپن میزبان المپیک ۲۰۲۰ با تمام ستارگانش از ساعت ۱۳ در گروه پنجم این رقابت‌ها با ترکیه بازی کرد و ۸۶ بر ۶۷ شکست خورد. سامورایی‌ها پیش از حضور در این رقابت‌ها اردو‌های آماده سازی خوبی داشتند و در بازی‌های مختلفی هم به پیروزی رسیده بودند.  

تیم‌های ملی بسکتبال جمهوری چک و آمریکا از ساعت ۱۷ دیگر بازی این گروه را برگزار می‌کنند.  

اردنی‌ها هم در دیگر بازی امروز از گروه هفتم از ساعت ۱۳ به مصاف دومنیکن قدرتمند رفتند و در پایان با نتیجه نزدیک ۸۰ - ۷۶ شکست خورد تا این تیم آسیایی هم ناکام باشد. فرانسه و آلمان دیگر بازی این گروه را از ساعت ۱۷ برگزار می‌کنند.  


بیشتر بخوانید: 

آشنایی با دومین حریف ایران در گوانگژو / معرفی تیم ملی بسکتبال تونس

رکورد جالب بازیکنان nba حاضر در رقابت‌های جام جهانی بسکتبال چین


انتهای پیام/ 

نتایج بازی های امروز رقابت های جام جهانی بسکتبال 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار