پژمانفر در نطق میان دستور:

رئیس جمهور طبق گفتمان ایستادگی حرکت کند/ به فساد خصوصی سازی ایران ایرتور رسیدگی شود

نماینده مردم مشهد و کلات گفت: آقای رئیس جمهور، رو به گفتمان ایستادگی و مقاومت حرکت کنید.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام والمسلمین نصرالله پژمان‌فر، نماینده مردم مشهد و کلات در نطق میان دستور صحن علنی امروز با تسلیت ایام شهادت امام حسین(ع) و یارانشان اظهار کرد: یزیدیان! ما را با جنگ تهدید نکنید، ما زنده‌ایم و شمشیرهایمان را کشیده‌ایم تا به شما پاسخ دهیم؛ بدانید واژه تصمیم، سازش و مذاکره همراه با ذلت از دایره لغوی ما پاک شده است.

او ادامه داد: دشمنان آمریکایی و اروپایی ملت ما که امروز مثل گذشته ننگینشان بازی بدی را ادامه می‌دهند و وانمود می‌کنند که جنگ با ایران سریع و آسان است، بدانند که ما امروز یک جریان فکری بزرگ در دنیا با طرفداران بسیار  هستیم.

 پژمان‌فر گفت: ملت‌های آزاده دنیا حدود یک سده است که بابت رژیم غاصب صهیونیستی عقده‌ای در دلشان شکل گرفته است، اگر آغازکننده جنگی باشید خواهید دید که جهنمی را برای شما در دنیا به وجود خواهیم آورد و در یک چشم به هم زدن این لکه ننگین را از کره خاکی پاک خواهیم کرد، شما دیگر پیر و فرتوت شده‌اید.

نماینده مردم مشهد و کلات خطاب به آقای روحانی گفت: دولت شما رفته رفته رو به پایان است و برای ملت ایران هیچ کاری انجام نداده‌اید؛ در این دولت سفره مردم کوچکتر و وضع اقتصادی آنها خراب ‌تر شده است؛ پاسپورت ایرانی بی‌احترام‌تر شده و موج بیکاری علی‌رغم آمارهای دروغین بالا گرفته است. در میان ملت‌های آزاده دنیا بر اساس جابجایی گفتمانی که شما تلاش داشتید آن را انجام دهید، یعنی گفتمان سازش  را که روزی انورسادات به امید واهی پرچمش را به دوش می‌کشید که به جای گفتمان ایستادگی و مقاومت قرار دهد، دوباره به جای او به دوش کشیدید.

او با بیان اینکه شما گفتمان ایستادگی و مقاومت را کنار گذاشتید و فکر کردید با گفتمان سازش، مشکلات دنیا حل می شود، تأکید کرد: وقتی شکست خوردید، پشیمان نشدید و حاضر شدید برای اینکه دوباره  مردم را پای میز مذاکره و پذیرش کدخدایی بیاورید، با رویکرد ناتوان نشان دادن نظام در حل مسائل حداقلی از آب و نان و گوشت و دیگر مایحتاج مردم وارد شدید و علیرغم اینکه ژست گرفتید، شما هم مثل مردم شدید و ادای مخالفت با آمریکا را گرفتید و خواستید به مردم بگویید که دیدی من هم ضد آمریکایی شده ام؛ اما مسائل شما حل نشد و گفتید باید مذاکره کنیم.

پژمان‌فر اظهار کرد: شما و تمام ژنرال‌های شکست‌ خورده‌تان  تلاش کردید که نظام را در حل مشکلات مردم ناتوان نشان دهید و برای اینکه این حس غلط را در مردم ایجاد کنید که هیچ راهی برای حل مسائل ما غیر از پذیرش شرایط آمریکا و مذاکره مجدد نیست، دم از مذاکره زدید. آقای روحانی، دست شما رو شده است، به دامن ملت بازگردید، در این فرصت باقیمانده یکبار هم که شده رو به گفتمان ایستادگی و مقاومت حرکت کنید.

نماینده مردم مشهد و کلات با تشکر از ریاست قوه قضاییه به دلیل تلاش‌هایی که موج امیدواری را در سطوح مردم نسبت به نظام بالا برده است، گفت: امیدوارم در اسرع وقت، فسادها از جمله فسادهای بزرگی مانند خصوصی‌سازی ایران‌ایرتور اقدام مقتضی صورت بگیرد.چند سالی است که درباره این واگذاری تذکراتی داده بودم و مکاتبات متعددی وجود داشته که روز سه‌شنبه جهت اطلاع ملت مصاحبه‌ای  در این باره خواهم کرد.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی گفت: آقای رئیس جمهور، کشاورزان ما انتظار دارند نسبت به اعلام به موقع قیمت تضمینی گندم، کلزا و چغندر اقدام کنید. آقای نوبخت امروز که شرایط کشور در وضعیت جدیدی است و اراده کرده اقتصاد غیر نفتی را تجربه کند، باید در قالب‌های گذشته تقسیم اعتبارات که منطق قابل توجهی نداشته تجدید نظر شود، استان خراسان حدود ۸ درصد جمعیت مساحت کشور را در اختیار دارد، اما چرا همیشه حدود ۶ درصد و کمتر از اعتبارات ملی بهره‌مند شده است؟ این امر موجب محرومیت مضاعف در استان می‌شود.

او در پایان گفت: آقای رئیس جمهور، علت تمرکز فعالیت‌ها در تهران چیست؟ چرا همه شرکت‌ها و مؤسسات دوست دارند در تهران باشند؟ زیرا در تهران اختیاری که در استان‌های دیگر نیست، وجود دارد. تهران به دلیل برخورداری اختیارات از تسهیلات بیشتری بهره‌مند می‌شود، چرا این اختیارات را به استانداران خود نمی‌دهید؟ مردم دنیا مالیات‌های زیادی می‌دهند، مردم ما هم انتظار دارند که پرداخت مالیات‌ها شفاف شود و بدانند که این هزینه‌ها کجا می‌رود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار