رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان خراسان رضوی خبر داد؛

بهره برداری از دو طرح آموزشکده فنی و حرفه ای سبزوار

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان خراسان رضوی گفت: دو طرح آموزشکده فنی و حرفه‌ای سبزوار شامل خوابگاه دانشجویی دختران و سالن چندمنظوره ورزشی به بهره برداری رسید.

بهره برداری از دو طرح آموزشکده فنی و حرفه ای سبزواربه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محسن حداد رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان خراسان رضوی در حاشیه مراسم بهره برداری از این طرح‌ها گفت: خوابگاه دانشجویی دخترانه بقیه الله سبزوار با ظرفیت ۴۸۰ دانشجو و با صرف هزینه ۹۰ میلیارد ریال ساخته شد و به بهره برداری رسید.

او تصریح کرد: این خوابگاه دخترانه شامل ۱۲۰ اتاق در زمینی به مساحت دو هزار و ۴۰۲ مترمربع و دارای امکانات سالن اجتماعات، سالن ورزشی، سالن غذاخوری و سرایداری است.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان خراسان رضوی گفت: خوابگاه دانشجویی آموزشکده فنی و حرفه‌ای دختران سبزوار با کمبود فضای خوابگاهی رو به رو بود که با بهره برداری این خوابگاه این مشکل برطرف شد.

حداد افزود : سالن چند منظوره ورزشی نیز از دیگر طرح‌های آموزشکده فنی و حرفه‌ای سبزوار بود که به بهره برداری شد.

او تصریح کرد: مهمترین رویکرد دانشگاه‌های فنی و حرفه ای، توجه به مهارت و تخصص است و دانشجویان این دانشگاه‌ها با کسب مهارت عملی پس از دانش آموختگی می‌توانند در رفع مشکلات واحد‌های تولیدی و صنعتی موثر باشند.

دانشگاه فنی و حرفه‌ای خراسان رضوی دارای ۱۱ مرکز و حدود ۱۴ هزار دانشجوست که سهم شهرستان سبزوار از این تعداد دو آموزشکده فنی و حرفه‌ای دختران و برادران با دو هزار و ۸۰۰ دانشجو است.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

انتهای پیام// ز.م
 

دو طرح آموزشکده فنی و حرفه‌ای سبزوار به بهره برداری رسید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار