سلسله صفویه با محوریت اردبیل در سطح بین المللی معرفی شود

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: لازم است سلسله صفویه با محوریت اردبیل در سطح بین المللی معرفی شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: لازم است سلسله صفویه با محوریت اردبیل در سطح بین المللی معرفی شود و در این خصوص همایشی با موضوع زبان شناسی و صفویه در استان اردبیل برگزار خواهد شد.

او افزود: اردبیل خواستگاه صفویه بوده است و تاریخ کشور از لحاظ سیاسی فرهنگی و مذهبی مدیون سلسله صفویه است که لازم است پژوهشگاه اداره کل به همراه پژوهشگاه وزارت میراث فرهنگی در این زمینه اقدامات موثری انجام دهند.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل با اشاره به اینکه ساختمان پژوهشگاه صفویه استان اردبیل در حال راه اندازی است، تاکید کرد: صفویه باید تبدیل به یک برند بین المللی شود و برای این کار باید رویکرد بین المللی داشته باشیم.

فلاحی با اشاره به ضرورت برگزاری این همایش به صورت علمی در استان، اضافه کرد: با هماهنگی‌های انجام شده این همایش تا پایان سال در استان اردبیل برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ح

همایش بین المللی با موضوع صفویه در اردبیل برگزار می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.