اجرایی نشدن پروژه های ساخت منازل روستایی

استاندار خراسان شمالی گفت: بخش زیادی از پروژه‌های بخش ساخت منازل روستایی و مصوبات مرتبط با سازمان صمت در استان اجرایی نشده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، محمدعلی شجاعی استاندار خراسان شمالی گفت: لازمه مصوبات نگاه ویژه به تامین اعتبارات آن است. اگر طرحی از لحاظ اعتباری فاقد حمایت است نباید در کارگروه‌ها مصوب شود.

شجاعی افزود: ۴۰ درصد دانشجویان و فارغ‌التحصیلان خراسان شمالی عزمی برای کار و اشتغال ندارند.

او با تاکید بر اینکه زمان پاسخگویی به استعلامات باید کاهش پیدا کند گفت: زمان دوهفته‌ای پاسخگویی به استعلامات سرمایه گذاران زیاد است و باید حداکثر به یک هفته کاهش پیدا کند. دستگاه‌هایی که این مدت را به بیش‌از یک هفته افزایش می‌دهند به استانداری معرفی می‌شوند.

شجاعی گفت: همچنین با توجه این که صنعت گردشگری پیشران دوم استان در بخش اقتصادی است٬ اما در این بخش نیز شاهد این هستیم که بیش‌از ۷۰ درصد اعتبارات گردشگری در برخی شهرستان‌ها برگشت خورده است.

او افزود: در بخش مسکن مشکلاتی نظیر قوانین دست‌وپا گیر و نبود سرمایه گذار وجود دارد، اما این موارد نباید مانع از انجام امور شود. جمع بندی‌های اولیه صورت گرفته تا بتوانیم سرمایه گذارانی را از تهران وارد استان کنیم. حداقل ۳ هزار واحد مسکونی باید در استان ساخته شود.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/ ر

انتقاد استاندار خراسان شمالی از بازگشت اعتبارات

برچسب ها: استانداری ، اعتبارات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.