معاون سیاسی ، امنیتی استاندار مرکزی؛

دشمن در صدد ترویج نامیدی و یاس در جامعه است

معاون سیاسی امنیتی استاندار مرکزی گفت: مدیران باید در مقابل حجم‌ها و فشار دشمن هوشمندانه عمل کنند.

دشمن در صدد ترویج نامیدی و یاس در جامعه استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  بهروز اکرمی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی در جلسه شورای اداری شهرستان محلات گفت: اقدام دشمن در ترویج نامیدی و یا در جامعه است و امید با سخنرانی ایجاد نمی‌شود بلکه ارباب‌رجوع باید امید را در اعمال و رفتار مسئولین مشاهده نمایند.

اکرمی با اشاره به تحریم‌های ظالمانه علیه ملت ایران افزود: شرایط کشور در شرایط خاص و ویژه‌ای است و مدیران باید در مقابل هجمه‌ها و فشار دشمن هوشمندانه عمل کنند.

حجت الاسلام سلیمی نماینده مردم محلات و دلیجان هم با اشاره به هفته دولت گفت: شهیدان رجایی و باهنر دو الگوی راستین دولتمردان هستند.

حجت الاسلام سلیمی افزود: این شهیدان انقلابی بودند و ساکت نبودند و برای انقلاب حرف زدند و اقدام کردند، مدافع فقرا و محرومین بودند.

او اضافه کرد: هنوز در روستا‌ها طرح شهید رجایی باقی است و صادقانه از محرومین و روستاییان حمایت می‌کردند و مردم این صداقت را می‌فهمند.

قمری فرماندار محلات هم در این جلسه با گرامیداشت هفته دولت بر پیگیری و تلاش دستگاه‌های اجرایی جهت رفع مشکلات و مسائل معیشتی مردم تاکید کرد.

جلسه شورای اداری شهرستان محلات با حضور اکرمی معاون سیاسی امنیتی استاندار مرکزی، سلیمی نماینده محلات و دلیجان قمری فرماندار شهرستان محلات و سایر مسئولین در فرمانداری محلات برگزار شد.

انتهای پیام / ج

سخنان معاون سیاسی استاندار مرکزی درباره طرح نامیدی و یاس دشمن در جامعه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.