افتتاح ۳ سایت در ۳ روستای استان بوشهر

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر گفت: با سرعت در حال ایجاد ارتباطات تلفن همراه و تکنولوژی‌های مربوط به آن در روستا‌های مستعد پیشرفت هستیم.

افتتاح ۳ سایت در ۳ روستای استان بوشهربه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،   علی سملیان از افتتاح ۳ سایت تلفن همراه با کلیه تکنولوژی‌های اینترنتی نسل سوم و چهارم در سه روستای استان خبر داد و گفت:این سه سایت طبق مصوبه سفر وزیر محترم ارتباطات وفناوری اطلاعات به استان بوشهر در سه روستای سرمک، چارک و محمدآباد از توابع شهرستان دشتی اجرا شد و به صورت کامل در هفته دولت بهره برداری از این سایت‌ها آغاز شد.

او بیان کرد: این روستا‌ها دارای جمعیت بالایی هستند و درخواست‌های بسیاری جهت راه اندازی سرویس‌های ارتباطی جهت استفاده در زمینه‌های کسب و کار اینترنتی از سوی این روستا‌ها داشته ایم بنابراین با همکاری اپراتور همراه اول سرویس‌های مورد نیاز روستاییان در محدوده روستاهابا هزینه‌ای بالغ بر ۴.۵ میلیارد تومان پیاده سازی شد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر افزود: با توجه به این که می‌بایست امکانات در روستا‌ها به گونه‌ای برای جوانان فراهم شود که توانایی راه اندازی کسب و کار خود را داشته باشند و احساس نیازی جهت مهاجرت به شهر‌ها جهت اشتغال نداشته باشند.

سملیان تصریح کرد:یکی از زیرساخت‌های اولیه امروزی جهت انتخاب محل زندگی وجود ارتباطات و تکنولوژ‌های روز مربوط به آن است.

او ادامه داد: حوزه ارتباطات استان بوشهر با تمام تلاش خود روستا‌های دارای صنایع دستی، کشاورزی و گردشگری را شناسایی و بلافاصله طرح توسعه خود را آغاز می‌کند.

انتهای پیام/م

ایجاد ارتباطات تلفن همراه و تکنولوژی‌های مربوط به آن در روستا‌ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.