دانلود - Download Accelerator Plus v201 - برنامه مدیریت دانلود قدرتمند برای اندروید

برنامه Download Accelerator Plus v201 یکی از بهترین و قدرتمندترین نرم‌افزارهای اندرویدی در زمینه مدیریت دانلود شناخته می‌شود.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، با افزایش سرعت اینترنت در نسل‌های جدید تلفن همراه و فراگیر شدن فناوری 4G و حتی 5G، یکی از مهم‌ترین کارکردهای تلفن‌های هوشمند اتصال به اینترنت و استفاده از برنامه‌های مختلف است، در حال حاضر اکثر برنامه‌های مطرح از جمله پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی به صورت مستقیم نیاز به اتصال به اینترنت دارند، از طرفی سرویس‌های اشتراکی و استریم موسیقی و ویدئو نیز طرفداران گسترده‌ای در سطح جهان داشته که آن‌ها نیز با اینترنت کار می‌کنند.  بازی‌های موبایلی آنلاین هم که جایگاه ویژه‌ای برای کاربران دارند. به این ترتیب اتصال به اینترنت و استفاده از برنامه‌های مختلف را می‌توان اصلی‌ترین کاربرد تلفن‌های هوشمند پس از برقراری تماس تلفنی نامید، اما همین اتصال به شبکه 4G یا وای‌فای به شکل‌های متعارف جست‌و‌جو در اینترنت نیز انجام می‌پذیرد، با استفاده از نسخه موبایل مرورگرهای مطرح می‌توان از فضای اینترنت بهره‌مند شد و فایل‌های مورد نیاز را دانلود کرد. به همین منظور داشتن یک برنامه مدیریت دانلود کاربردی، بسیار مفید خواهد بود.

نرم‌افزار موبایلی Download Accelerator Plus یکی از بهترین و مفیدترین برنامه‌های مدیریت دانلود برای تلفن‌های هوشمند محسوب می‌شود. این نرم‌افزار تمامی ویژگی‌های مورد نیاز برای دانلود و مدیریت فایل‌ها را در اختیار کاربران قرار می‌دهد، یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های Download Accelerator Plus، سامانه افزایش دهنده سرعت دانلود است، به این ترتیب زمانی که کاربران یک فایلی را دانلود می‌کنند، از سرعت بسیار بالاتری نسبت به دیگر برنامه‌های مشابه بهره‌مند خواهند شد. همچنین اتصال امن و بدون قطعی یا نویز نیز از دیگر ویژگی‌های این برنامه است.

با این نرم‌افزار حتی می‌توان به ویدئو یا موسیقی آنلاین، بدون هیچ توقف یا معطلی، دسترسی داشته باشید، تیم ساخت برنامه Download Accelerator Plus یک ویژگی کمیاب و بسیار پرکاربرد دیگر را نیز به این نرم‌افزار افزوده است، قابلیت دانلود مستقیم برروی کارت حافظه یکی از ویژگی‌هایی است که در برنامه‌های محدودی یافت می‌شود که Download Accelerator Plus یکی از آن‌ها است. پشتیبانی از انواع فایل با فرمت‌های مختلف و متنوع، پشتیبانی از تمامی مرورگرهای مطرح اندرویدی، اتصال مجدد خودکار هنگام بروز قطعی در شبکه، قابلیت توقف و ادامه دانلود به همراه حالت بهینه برای استفاده از تبلت‌ها، از مهم‌ترین قابلیت‌های این برنامه هستند.

دانلود -  Download Accelerator Plus v201 برنامه مدیریت دانلود قدرتمند برای اندروید

برخی از ویژگی‌ها و امکانات برنامه Download Accelerator Plus:

  • سامانه افزایش سرعت دانلود
  • قابلیت اتصال مجدد و ادامه دانلود در هنگام قطعی در شبکه
  • قابلیت توقف و ادامه دانلود
  • اتصال امن و پیشرفته به اینترنت
  • امکان تماشا آنلاین ویدئو یا گوش دادن به موسیقی
  • پشتیبانی از انواع فرمت‌های فایل‌ها
  • پشتیبانی از انواع مرورگرها

برنامه Download Accelerator Plus تاکنون امتیاز عالی ۴.۴ از ۵.۰ را از کاربران گوگل پلی استور دریافت کرده است.

 
  دانلود - AndroVid Pro Video Editor 3.2.4 - برنامه ویرایش ویدئو برای اندروید دانلود - AndroVid Pro Video Editor 3.2.4 - برنامه ویرایش ویدئو برای اندروید دانلود - AndroVid Pro Video Editor 3.2.4 - برنامه ویرایش ویدئو برای اندروید
دانلود - AndroVid Pro Video Editor 3.2.4 - برنامه ویرایش ویدئو برای اندروید دانلود - AndroVid Pro Video Editor 3.2.4 - برنامه ویرایش ویدئو برای اندروید دانلود - AndroVid Pro Video Editor 3.2.4 - برنامه ویرایش ویدئو برای اندروید     
 

 

 • دانلود و مشخصات فایل

   دانلود برای اندروید
حجم: 5 مگابايت
نسخه: 201
نوع فایل: apk برای آندروید
اندروید مورد نیاز : 5 و بالاتر
بارکد برای اندروید      
 
 
انتهای پیام/

دانلود برنامه Download Accelerator Plus

برچسب ها: فناوری ، دانلود
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.