مطالعه ۲۴ روستا در قالب بومگردی در شهرستان خلخال

فرماندار خلخال گفت: ۲۴ روستای شهرستان خلخال در قالب بومگردی در حال مطالعه است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، فریدون بابایی در دیدار مدیران شهرستان خلخال و امام جمعه خلخال به مناسبت هفته دولت، گفت: ۲۴ روستا در قالب بوم‌گردی در حوزه توسعه گردشگری در خلخال در حال مطالعه است.

او افزود: از این تعداد ۱۲ روستا برای آغاز فاز فعالیتی ابلاغ شده و مابقی در حال مطالعه است.

فرماندار خلخال ضمن ارائه گزارش عملکرد از اقدامات انجام‌شده از سوی دولت و مجموعه شهرستان خلخال تصریح کرد: سفر ریاست جمهوری نیز بحث راه اصلی خلخال- کلور- درام مدنظر است که قطعا با افزایش اعتبارات در حوزه ملی برای این پروژه‌ها شاهد ارتقا شاخص‌ها در منطقه خواهیم بود.

بابایی با اشاره به فعالیت سرمایه‌گذار پل معلق خلخال و فازهای مختلف این مجموعه گردشگری در ازناو گفت: در حال حاضر دوچرخه هوایی و فوندانسیون‌های مربوطه این پروژه در حال اجرا است و در مجموعه گردشگری اندبیل نیز تله‌سیژ و تله اسکی تا زمستان سال‌جاری برای رونق گردشگری زمستانی و ورزش های زمستانی آماده خواهد شد.

فرماندار خلخال به ورود سرمایه‌گذاران در بخش‌های مختلف گردشگری، صنعتی و تولیدی در شهرستان خلخال اشاره کرد و افزود: در بحث تولید کاغذ سنگی نیز ۱۶۳ نفر در آینده‌ای نزدیک مشغول به کار خواهند شد که این مجموعه در حال حاضر در مرحله تحویل زمین است.

انتهای پیام/ع

ضرورت توسعه گردشگری در  شهرستان خلخال

 

برچسب ها: گردشگری ، راه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.