در ادامه سفر رایزنان خارجی به استان مرکزی؛

سفر رایزنان اقتصادی ۴ قاره به خمین و محلات

رایزنان اقتصادی ۴ قاره از توانمندی‌های شهرستان‌های خمین و محلات دیدن می‌کنند.

سفر رایزنان اقتصادی ۴ قاره به خمین و محلاتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، رایزنان اقتصادی ۵ کشور آسیایی، اروپایی، آفریقایی و آمریکایی که روز دوم شهریور ماه همزمان با آغاز هفته دولت به منظور دیدن از صنایع استان مرکزی به زرندیه و ساوه سفر کرده بودند امروز هم به شهرستان‌های خمین و محلات رفتند تا از توانمندی‌های این شهرستان‌ها هم دیدن کنند.

این رایزنان اقتصادی که از سفارت خانه‌های روسیه، آلمان، بلژیک، آفریقای جنوبی و ونزوئلا مستقر در تهران هستند دیروز هم از توانمندی‌های صنعتی شهر اراک دیدن کردند.

منصوری عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس ونماینده مردم شهر‌های ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه به در خواست اتاق بازرگانی رایزنان اقتصادی و سفرای خارجی به استان مرکزی سفر کرده اند ابراز امیدواری کرد حضور این سفرا و رایزنان اقتصادی باعث ارتباط تجاری و تبادل اقتصادی بین تولیدگران ایرانی و کشور‌های همسایه و همجوار و حتی کشور‌های دور دست شود.

نظام الدین زاهدی سفیر کشورجمهوری تاجیکستان در جمهوری اسلامی ایران هم در رابطه با این سفر به استان مرکزی گفت:بازدید از دستاورد‌ها و توانمندی‌های اقتصادی این استان در حوزه صنعتی و کشاورزی از مهمترین اهداف این سفر است که نشان از توان بالای جمهوری اسلامی ایران دارد.

خومالو سفیر آفریقای جنوبی هم گفت: پس از برگشت از استان مرکزی تلاش خواهیم کرد نشست‌های تخصصی با نهاد‌های تحقیق و توسعه سفارت آفریقای جنوبی در جمهوری اسلامی ایران برگزار و راهکار‌های تقویت هم افزایی بین کمپانی‌های این دو کشور را اتخاذ خواهیم کرد.


انتهای پیام / ج

روز سوم سفر رایزنان اقتصادی ۴ قاره به استان مرکزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.