سرمربی تیم ملی اسکی جوانان:

عملکرد ملی پوشان در ۲ روز اول کاپ جوانان اسکی قابل قبول است

یاسر صید گفت: تیم ملی اسکی جوانان در ۲ روز اول کاپ جوانان اسکی توانسته مدال‌های خوشرنگی کسب کند که قابل قبول است.

یاسر صید سرمربی تیم ملی اسکی جوانان کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در حاشیه‌ی روز دوم رقابت‌های کاپ جوانان بیان کرد: ۳ روز اول مسابقات کاپ جوانان هست که خوشبختانه تا به این جا توانسته ایم چند مدال خوشرنگ کسب کنیم که تا به این جا قابل قبول است. امیدوارم در ادامه‌ی مسابقات روند مدال آوری بازیکنان ادامه دار باشد.

او ادامه داد: اسکی برای اروپای غربی است و ما هم در پیست چمن در حال جنگیدن با آن‌ها هستم و کم نمی‌آوریم. در طی این چند سال در اسکی روی چمن در مسابقات جهانی و کاپ‌های مختلف هم توانسته ایم مقام‌های قابل قبولی کسب کنیم.


بیشتر بخوانید: یک میلیارد تومان هزینه جام جهانی اسکی


او درباره زمین خوردن زیاد بازیکنان در مارپیچ کوچک گفت: باید در مسابقات مارپیچ کوچک ریسک سرعت عمل و اسکی کردن بالا باشد که زمین خوردن در آن بسیار زیاد است.

سرمربی تیم ملی جوانان درباره وضعیت چمن دیزین اظهار کرد: وضعیت چمن پیست بین المللی دیزین بسیار خوب است.او درباره افرادی که در روز دوم رقابت ه مصدوم سدن گفت: وضعیت افرادی که مصدوم شدن خوب است. هنگام زمین خوردن زمین به خاطر سفت بودن به بازیکن شوک تنفسی وارد می‌شود. حسین کلهر ملی پوش اسکی هم انگشتش آسیب دیده است که اگر شرایط آسیب دیدگی اش جدی نباشد می‌تواند به رقابت‌ها ادامه دهد.


بیشتر بخوانید: عنوانی تاریخی برای اسکی روی چمن ایران/ سولقانی در جایگاه چهارم جهان قرار گرفت


او عنوان کرد: امروز (شنبه) در رشته‌ی ترکیبی بازیکنان رقابت می‌کنند و احتمال مدال را می‌دهم. در بخش اقایان بزرگسالان در سه روز پایانی که جام جهانی برگزتر می‌شود حتما می‌توانیم مدال کسب کنیم.

سرمربی تیم ملی جوانان در پایان گفت: از همه‌ی اسکی دوستان تشکر می‌کنم که در پیست بین المللی دیزین حضور پیدا کردند و از تیم ملی را حمایت کردند. همچنین امیدوارم اسکی بتواند جایگاه خود را پیدا کند.


بیشتر بخوانید: ثمین داوری به مقام هشتم رسید


انتهای پیام/

آخرین  اخبار از کاپ اسکی جوانان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار