روند رو به رشد ورزش در کهگیلویه وبویراحمد

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ورزش استان در چند سال اخیر ارتقای چشمگیری در عرصه ملی داشته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ،  مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: روند رو به رشد ورزش این استان در هر ۲ عرصه همگانی و قهرمانی با جدیت استمرار داشته و متوقف نمی‌شود.

سید محمدتقی علوی افزود: ورزش کهگیلویه و بویراحمد در چند سال اخیر ارتقای چشمگیری در عرصه ملی داشته و ورزشکاران رشته‌های مختلف این استان نیز در میادین و رقابت‌های کشوری نشان‌ها و عناوین ارزنده‌ای کسب کرده اند.

وی گفت: تحقق چنین موضوع مهمی اتفاقی نبوده بلکه نتیجه برنامه ریزی اصولی از سوی متولیان امر و اهتمام جدی رؤسای هیأت‌های ورزشی، مربیان و ورزشکاران رشته‌های مختلف استان است.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: هیأت پزشکی، ورزشی این استان نقش بسزایی در پشتیبانی از ورزشکاران رشته‌های مختلف استان دارد.

علوی عنوان کرد: این پشتیبانی شامل ارائه مشاوره‌های روانشناسی و تغذیه‌ای به ورزشکاران مرد و زن تمامی رشته‌های کهگیلویه و بویراحمد و جلوگیری از بروز یا افزایش آسیب دیدگی بین آنان است.

وی ابراز داشت: عملکرد هیأت پزشکی، ورزشی کهگیلویه و بویراحمد در این عرصه‌ها تاکنون مطلوب و رضایت بخش بوده است.

علوی گفت: انتظار می‌رود که مسئولان فدراسیون پزشکی، ورزشی کشور نگاه ویژه‌ای به هیأت کهگیلویه و بویراحمد داشته و برای تجهیز آن به انواع امکانات به روز و پیشرفته اقدام کنند.

کهگیلویه و بویراحمد افزون بر ۵۰ هزار ورزشکار ساماندهی شده مرد و زن در رشته‌های مختلف دارد.

 انتهای پیام/غ

ارتقاء ورزش استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.