هنرنمایی نینجوتسوکار‌های استان مرکزی در بوستان امیرکبیر

نینجوتسوکار‌های استان مرکزی با شعار اتحاد و همدلی در بوستان امیرکبیر هنر‌های رزمی خود را به نمایش گذاشتند.

هنرنمایی نینجوتسوکار‌های استان مرکزی در بوستان امیرکبیرسنسی یعقوب زهره وند، مربی سبک نینجوتسو استان مرکزی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، با بیان اینکه آقایان و خانم‌های نینجتسوکار استان مرکزی با شعار اتحاد و همدلی هنر‌های رزمی خود را در بوستان امیرکبیر به نمایش گذاشته اند گفت: با فعالیت‌های رزمی که انجام شد توانستیم این سبک را منسجم کنیم و نتیجه بهتری بگیریم.

زهره وند افزود: در استان مرکزی حدود ۷۰۰ نینجای آقا و خانم وجود دارد که توسط هفت مربی آقا و دو مربی خانم در حال آموزش  در این رشته هستند.

او بیان کرد: از سال ۱۳۸۰ این رشته وارد استان مرکزی شد و حدود ۱۸ سال است که فعالیت در این رشته وجود دارد و با وجود حضور دختران نینجا در برنامه عصر جدید این رشته بیشتر از قبل شناخته شد و کلاس‌های نینجوتسو طرفداران بیشتری پیدا کرد.

هنرنمایی نینجوتسوکار‌های استان مرکزی در بوستان امیرکبیر

نینجوتسو، سبک زندگی

سنسی حامد میرزایی با بیان اینکه نینجوتسو کامل‌ترین ورزش میباشد گفت: این رشته یک نوع سبک زندگی هست که میتوان بعنوان کاملترین رشته از آن بهره برد.

سنسی میرزایی افزود: با توجه به علاقه‌ای که در زمینه رشته‌های رزمی داشتم با رشته نینجوتسو آشنا شدم و با مربیگری سنسی زهره وند این رشته را به صورت حرفه‌ای شروع کردم.

او ادامه داد: ۹ سال در رشته نینجوتسو فعالیت دارم و از یکسال و نیم گذشته مربیگری خود را آغاز کردم.

هنرنمایی نینجوتسوکار‌های استان مرکزی در بوستان امیرکبیر

انتهای پیام/ ر

گردهمایی نینجوتسوکار‌های اراک در پارک امیرکبیر

برچسب ها: رزمی ، ورزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.