لحظه وحشتناک کشته شدن یکی از تماشاچیان مسابقه گاوبازی +فیلم

مسابقات گاوبازی در یکی از خیابان‌های اسپانیا با حمله ناگهانی گاو به یک تماشاچی و مرگ دردناک این مرد میانسال همراه شد.

لحظه وحشتناک کشته شدن تماشاچی در مسابقات گاوبازی + فیلم///پنجشنبه صبحبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات گاوبازی موسوم به «توریکو دلا کیوردا» یا فرار از دست گاو‌ها که در منطقه چیوا اسپانیا برگزار می‌شد با یک حادثه وحشتناک همراه شد. در این حادثه که روز دوشنبه و در جریان برگزاری این مسابقه رخ داد دو تماشاچی مورد حمله یک گاو خشمگین قرار گرفتند. در این حادثه یکی از تماشاچیان با نام «ویکنته آسنسیو مارتینز» بر اثر جراحات شدید جانش را از دست داد.


بیشتر بخوانید: شکنجه عجیب گاوها به قصد تفریح و سرگرمی! + فیلم


ویدئویی منتشر شده لحظه حمله گاو به این مرد ۵۹ ساله را در خیابان به تصویر می‌کشد. در ابتدای این ویدئو در حالی که تعداد زیادی از تماشاچیان در حال فرار از مقابل یک گاو خشمگین هستند دیده می‌شوند. این ویدئو نشان می‌دهد در حالی‌ که قربانی به همراه تعداد دیگری از تماشاچیان در مقابل ورودی یک منزل مسکونی در تلاش هستند تا از دید گاو مخفی بمانند با حمله ناگهانی این حیوان غافلگیر می‌شوند.

در این ویدئو مشاهده می‌شود که در ابتدا گاو به دو تماشاچی که یکی از آن‌ها فرد متوفی است حمله‌ور می‌شود. در ادامه این حیوان ویکنته را به داخل خیابان پرتاب کرده و دو مرتبه شاخ‌های خود را در بدن او فرو می‌کند. پس از این حادثه هر دو فرد مجروح به بیمارستان منتقل شدند که ویکنته در راه بیمارستان جانش را از دست داد.

انتهای پیام/

لحظه وحشتناک حمله گاو به تماشاچی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۱ ۰۳ شهريور ۱۳۹۸
حقش بود گاو بدبخت رو اذیت نکن این اتفاق نمی افتاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۸ ۰۳ شهريور ۱۳۹۸
حق شو کف دستش گذاشت
مردم خشن حیوان آزار
در روز روشن با هزاران نفر بجان حیوان بیچاره افتادند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۸ ۰۳ شهريور ۱۳۹۸
جهل .جاهلیت مدرن.