آزادی ۴ زندانی جرائم غیرعمد به مناسبت عید غدیرخم در قزوین

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین از آزادی ۴ زندانی جرائم غیرعمد از محل موقوفات در عید غدیر خم خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام مجیدی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین از آزادی ۴ زندانی جرائم غیرعمد از محل موقوفات در عید غدیر خم خبر داد و گفت: این کار با هدف حمایت از خانواده‌های زندانیان نیازمند در سراسر کشور انجام می‌شود که در قالب این طرح، زندانی جرائم غیر عمد مالی در روز عید غدیر آزاد می‌شوند.

حجت الاسلام مجیدی افزود: در این طرح زندانیان متأهل و فاقد جرائم فساد اخلاقی، اعتیاد و جرائم غیر عمد مالی و زندانیانی که مرتکب جرائم غیر عمد و از سال ۱۳۹۰ در زندان به سر می‌برند، آزاد خواهند شد.

او اضافه کرد: این طرح شامل زندانیان بدهکار پرداخت مهریه نخواهد بود و صرفا برای زندانیان بی‌بضاعت و نیازمندی است که در حال سپری کردن دوران محکومیت خود هستند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان افزود: خیران قزوینی همچون سایر نیکوکاران و دیگر هموطنان کشور در صورت تمایل می‌توانند کمک‌های خود را برای اجرای طرح آزادی زندانیان جرائم غیر عمد به شماره‌کارت بانکی ۶۲۸۰۲۳۱۳۸۰۰۱۸۰۰۱ به نام «آزادی زندانیان جرائم غیرعمد» یا حساب شماره ۱۴۰۰۵۲۷۹۳۳۷ بانک مسکن به نام سازمان اوقاف و امور خیریه واریز کنند.

انتهای پیام/ک

آزادی ۴ زندانی جرائم غیرعمد از محل موقوفات

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.