یک کشته و دو مصدوم در سانحه رانندگی بجستان/ واژگونی خودرو پژو در محور مشهد_نیشابور

مهم‌ترین حوادث امروز (بیستم و هفتم مرداد سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،امین زمانی رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: بر اثر تصادف خودرو وانت مزدا و تریلی در جاده بجستان به بردسکن یک نفر کشته و دو تن مصدوم شدند.

او تصریح کرد: به دنبال اعلام این سانحه دو دستگاه آمبولانس از پایگاه‌های اورژانس سردق و جعفر آباد بجستان به محل اعزام شدند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: مصدومان سانحه توسط اورژانس بجستان به بیمارستان حضرت، ولی عصر (عج) بردسکن انتقال یافتند.
 

۳کشته و مصدوم در واژگونی خودرو پژو در محور مشهد_نیشابور

محمد اسماعیل شاه بیگی معاون مدیرعامل و رئیس جمعیت هلال احمر نیشابور گفت: در پی اعلام‌مرکز EOC جمعیت هلال احمر استان مبنی بر واژگونی خودرو پژو ۴۰۵ در کیلومتر ۱۰۰ محور مشهد مقدس به نیشابور ابتدای روستای اردوغش، نجاتگران پایگاه امداد و نجات بین شهری امام رضا (ع) هلال احمر نیشابور به همراه یک دستگاه آمبولانس و خودروی ویژه نجات به موقعیت اعزام گردیدند.

او تصریح کرد: این حادثه ۳ مصدوم بر جای گذاشت که یک نفر متاسفانه در صحنه حادثه جان خود را از دست داد و ۲ مصدوم دیگر پس از رهاسازی توسط نجاتگران پایگاه توسط نیرو‌های اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان منتقل شدند.
 
یک کشته و دو مصدوم در حادثه سانحه رانندگی بجستان/
 
انتهای پیام//ز.ی
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.