معاون امور استان‌های صداوسیما مطرح کرد؛

جشنواره تولیدات مراکز صدا وسیما همدلی و وحدت را افزایش می‌دهد/ موج مخاطبان به سمت شبکه‌های استانی

دارابی گفت: جشنواره تولیدات مراکز استان‌ها برای تحقق عدالت رسانه‌ای گام موثری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،معاون امور استان‌های صداوسیما در آیین افتتاحیه رسمی جشنواره تولیدات مراکز صدا وسیما در بجنورد گفت: هفته امامت و ولایت فرصتی بی بدیلی در ایران اسلامی است.

دارابی افزود: هفته دولت فرصتی است تا از خدمات دولتمردان تقدیر شود که صدا وسیما برای این مناسبت مسولیت حساسی دارد.

او با اشاره به سال رونق تولید اظهارکرد:مجاهدان واقعی امروز کسانی هستند که در کنار مجاهدان در جنگ نرم و جنگ سخت، کسب و کار را رقم می‌زنند.

اوبا اشاره به نزدیکی انتخابات در اسفند ماه امسال گفت: صداوسیما راهبردش کمک به برگزاری انتخابات قانونمند در استان‌ها است و شبکه‌های استانی وظیفه دارند پیام رسانی مثبت را بین مردم مخابره کنند و وحدت بین مردم و مسئولان را برجسته کنند.

معاون امور استان‌های صداوسیما افزود: در سبد مصرف رسانه رادیو وتلویزون از جایگاه خوبی بخوردار است که با حضور شبکه‌های ماهواره‌ای و مجازی زمینه رقابت دشوار‌تر است که با نظر سنجی انجام شده مشخص شده است که گرایش مخاطبان به شبکه‌های استانی بیشتر شده است.

دارابی باتوجه به اینکه جشنواره تولیدات مراکز صدا وسیما برای استان میزبان، دستاورد‌هایی نیز دارد خاطر نشان کرد:این جشنواره فرصتی است برای معرفی استان؛ که با حضور قهرمانان محبوب کودک و نوجوان که کودکان فقط آن‌ها را در تلویزیون مشاهده کرده بودند باعث شورو نشاط در کودکان می‌شود، آشنایی نوجوانان با مشاهیر و هنرمندان کشور، توجه معاونت امور استان‌های صداو سیما به استان‌های مرزی و کم برخودار، کمک به ظرفیت توریسم در استان ها، تمرکز زدایی و همچنین حضور هنرمندان در استان که سفیران خوبی برای معرفی استان میزبان هستند، می‌باشد.

به گفته دارابی تقویم برگزاری جشنواره تولیدات صدا و سیما تا سال ۱۴۰۰ بسته شده است که در کدام استان‌ها جشنواره برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ ر

جشنواره تولیدات مراکز صدا وسیما همدلی و وحدت را افزایش می‌دهد/ موج مخاطبان به سمت شبکه‌های استانی

برچسب ها: صدا وسیما ، جشنواره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.