کاشان با آیینه های مقاومت می درخشد

همایش«آیینه های مقاومت» دورهمی صمیمانه آزادگان و خانواده های آنها به مناسبت ۲۶ مرداد ماه، سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی با حضور حجت الاسلام حسن نوروزی رئیس کمیسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی در کاشان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مدیر فرهنگسرای علامه فیض سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان، در گفت و گو با خبرنگاران گفت: برگزاری جشن عمومی سالروز ورود آزادگان، جلسه دورهمی و شب نشینی آزادگان، مرور خاطرات اسارت، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، روایت گری جمعی از آزادگان و پیام آوران ایثار و موسیقی حماسی با محوریت دوران دفاع مقدس از جمله برنامه‌های ویژه این همایش است.

او با اشاره به همکاری فرهنگ سرای علامه فیض کاشانی و موسسه فرهنگی هنری پیام آزادگان در برگزاری همایش «آیینه‌های مقاومت» افزود: این همایش ساعت ۹ شب جمعه ۲۵ مرداد ماه در فرهنگ سرای علامه فیض کاشانی واقع در میدان قاضی اسداله- خیابان شهیدان اسلامی تبار برگزار می‌شود.

به گفته اواین برنامه مشترک بین فرهنگ سرا، موسسه فرهنگی هنری پیام آزادگان و بنیاد شهید و امور ایثارگران کاشان و آران و بیدگل در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، قدردانی از خودگذشتگی‌ها و ایثارگری آزادگان است.

شایان ذکر است شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل مفتخر به داشتن ۲۵۸ نفر آزاده سرافراز است.

انتهای پیام/م

 

برگزاری همایش«آیینه های مقاومت در کاشان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.