با کمک بنیاد مستضعفان؛

گازرسانی به روستا‌های محروم و مرزی مراوه‌تپه

نماینده مردم شهرستان‌های مینودشت، گالیکش، مراوه تپه و کلاله در مجلس شورای اسلامی؛ روستا‌های محروم و مرزی مراوه تپه با کمک بنیادمستضعفان گازرسانی می‌شود.

گازرسانی به روستا‌های محروم و مرزی مراوه‌تپهبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،  شهرام کوسه غراوی نماینده مردم شهرستان‌های مینودشت، گالیکش، مراوه تپه و کلاله در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح گازرسانی روستا‌های محروم و مرزی مراوه تپه تا کرند بخش داشلی‌برون گنبدکاووس با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان در حال اجرا است.

شهرام کوسه غراوی افزود: تفاهم‌نامه با بنیاد مستضعفان کشور در حوزه سرمایه‌گذاری و اشتغالزایی شهرستان مراوه‌تپه منعقد شده و قرار است ۲۴ مرداد با سفر رئیس بنیاد مستضعفان کشور، طرح سرمایه‌گذاری ۷۵۰ میلیارد تومانی در این شهزرستان آغاز شود.

غراوی با اشاره به پیشرفت حدود ۷۰ درصدی بیمارستان مراوه‌تپه، افزود: بازدید از بیمارستان ۶۴ تختخوابی و اهدای ۲ هزار سند به مردم شهرستان از برنامه‌های بنیاد مستضعفان کشور است و امید داریم در این سفر اعتباری برای تکمیل بیمارستان تخصیص یابد.

او از آغاز کار آسفالت مسیر روستای "اورجنلی" به کلاله با اعتبار ۲ میلیارد تومان در آینده نزدیک خبر داد و گفت: مسیر روستای "قازانقایه" به خراسان شمالی نیز با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان از محل سفر ریاست جمهوری به استان گلستان به زودی آسفالت می‌شود.

غراوی گفت: از محل اعتبارات صندوق بازنشستگی کشور نیز گاوداری ۳ هزار راسی با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان در شهرستان مراوه تپه سرمایه‌گذاری می‌شود که اشتغالزایی بسیار خوبی در منطقه خواهد داشت.

او درباره راه‌آهن گرگان به مشهد هم گفت: در سفری که با وزیر راه و شهرسازی به کشور ترکمنستان داشتم این موضوع مطرح و دستور احداث این مسیر گرفته شد. ضمن اینکه در سال گذشته هم ۱۵ میلیارد تومان اعتبار برای راه‌آهن از سوی نمایندگان در نظر گرفته شد.

انتهای پیام / فا


روستا‌های محروم و مرزی مراوه‌تپه گازرسانی می‌شود

 

منبع: فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.