علیپور چرا در تمرینات روی فرم نبود؟

علی علیپور، مهاجم پرسپولیس در تمرینات پرسپولیس زیاد روی فرم نبود و این مسأله انتقاد گابریل کالدرون از او را در پی داشت.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، علی علیپور، مهاجم پرسپولیس در تمرینات پرسپولیس زیاد روی فرم نبود و این مسأله انتقاد گابریل کالدرون از او را در پی داشت. سرمربی آرژانتینی خطاب به این بازیکن گفته بود اگر بخواهد در تمرینات به همین شکل ادامه دهد و انگیزه نداشته باشد، جایی در ترکیب نخواهد داشت.

علیپور چرا در تمرینات روی فرم نبود؟

اما چرا علیپور انگیزه نداشت؟ آیا او به دلیل آن‌که ترانسفر نشده بود، گلایه داشت؟ ظاهرا مسأله همان مسأله مالی بود. قرارداد علیپور در سال گذشته نسبت به دیگر بازیکنان کمتر بود. در فصلی که او آقای گل شد، حتی از بعضی بازیکنان غیرنامی تیم هم دستمزد کمتری دریافت می‌کرد.

قرارداد فصل جدید این بازیکن هم ۷۰۰ میلیون تومان است. علیپور از باشگاه شاکی بود که چرا او با این میزان اثرگذاری باید چنین قراردادی داشته باشد؟ به همین خاطر این باشگاه را تهدید به جدایی کرد و حتی نزدیک بود به بلژیک برود. در نهایت علیپور ماند، اما برای مسؤولان شرط گذاشت که قرارداد جدیدی امضا کند و پول بیشتری بگیرد.

باشگاه هم این شرط را پذیرفت، ولی در ادامه تعلل کرد تا علیپور شاکی شده و در تمرینات به اندازه کافی انگیزه نداشته باشد. او حتی با کالدرون هم از مشکلش با باشگاه صحبت کرد و گفت با توجه به عملکردی که در دو فصل گذشته داشته، چرا باید جزو ارزان‌ترین بازیکنان پرسپولیس باشد؟ ظاهرا باشگاه مشکل را حل کرده که این بازیکن در روز‌های اخیر توانسته با انگیزه بیشتری کار کند تا کالدرون هم در تمرین به تعریف و تمجید از او بپردازد.

علیپور در فصل جدید هم امید اصلی قرمز‌ها برای گلزنی در لیگ برتر است. تا اینجا باشگاه نتوانسته یک مکمل برای او جور کند و همچنان دنبال جذب یک مهاجم خارجی است.

منبع: روزنامه جام جم

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.