ذوب‌آهن فردا راهی قطر می‌شود

کاروان تیم فوتبال ذوب‌آهن عصر امروز راهی تهران می‌شود تا فردا شنبه ۱۹ مردادماه از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) به قطر سفر کند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،تیم فوتبال ذوب‌آهن که در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا حریف الاتحاد عربستان شد، دوشنبه ۲۱ مردادماه باید در بازی برگشت در دوحه قطر به مصاف این تیم برود.

دیدار رفت ۲ تیم در امارات با شکست ۲ بر یک ذوب‌آهن به پایان رسید تا شاگردان علیرضا منصوریان چاره‌ای جز برد در بازی برگشت نداشته باشند.

کاروان تیم فوتبال ذوب‌آهن عصر امروز راهی تهران می‌شود تا فردا شنبه ۱۹ مردادماه از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) به قطر سفر کند.

آخرین تمرین این تیم در اصفهان در حالی صبح امروز برگزار شد که منصور یزدی‌زاده مدیرعامل کارخانه ذوب‌آهن نیز در آن حضور یافت.

او اخلاق‌مداری را اصل اولیه باشگاه و کارخانه ذوب‌آهن اصفهان دانست و گفت: هرچند نتیجه و برد تیم، برای مردم عزیز ایران و اصفهان، ما و پرسنل شرکت بسیار حائز اهمیت است، اما ذوب‌آهن پرچمدار اخلاق‌مداری است و این برند باشگاه و کارخانه است که باید در هر شرایطی حفظ شود.

یزدی‌زاده افزود: مطمئنم تیم ذوب‌آهن تمام تلاش خود را برای برد در این مصاف انجام می‌دهد، زیرا ذوب‌آهن شایستگی‌های خود را برای نمایندگی ایران نشان داده است.

در این نشست همچنین مجتبی فریدونی رسماً به‌عنوان عضو پنجم هیئت‌مدیره باشگاه ذوب‌آهن معرفی شد.

انتهای پیام/م

 

تیم فوتبال ذوب آهن به مصاف الاتحاد عربستان می رود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.