جابه جایی یک و نیم میلیون مسافر در ۱۲۴ روز

بیش از یک و نیم میلیون مسافر ۱۲۴ روز گذشته از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای مازندران جابه جا شد.

عیسی خادمی رییس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران در گفتگو باخبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: ۲۸۳ هزار و ۷۱۶ سرویس مسافر چهار ماه گذشته  در ۱۲ پایانه مسافربری مازندران جابه جا شد.

او افزود: این میزان سرویس معادل جابه جایی یک میلیون و ۶۶۶ هزار و ۷۷۰ مسافر از طریق اتوبوس، مینی بوس و خودرو‌های سواری کرایه برون شهری در مدت ۱۲۴ روز است.

هاشمی رییس اداره مدیریت راه‌های مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری نیز گفت: در این مدت بیش از ۲۰۵میلیون و ۴۴۴هزار تردد وسایل نقلیه در جاده‌های استان ثبت شد.

او افزود:متوسط هرساعت تردد وسایل نقلیه سنگین در جاده‌های استان ۶هزار و ۳۰۰خودرو است که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۸درصد افزایش داشته است.

او گفت: بیشترین آمدوشد خودرو‌ها نیز در جاده‌های ساری – قائمشهر، قائمشهر – بابل، بابل – آمل، بابلسر – بابل و ساری – نکا در تیرماه ثبت شد.

مازندران ۱۰هزار و ۷۰۰کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.


انتهای پیام/آ


ورود و خروج  بیش از یک میلون مسافر به مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار