همكاری پست و اتاق اصناف استان همدان

در راستای ارائه خدمات نیابتی، پست همدان و اتاق اصناف تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

همكاری پست و اتاق اصناف استان همدان

به گزارش  حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،  در راستای ارائه خدمات نیابتی و استفاده از ظرفیت ها و قابلیت های شبکه پستی روز گذشته طی نشستی مشترک با حضور محمد امیدی مدیرکل پست و محرابی رئیس اتاق اصناف استان همدان تفاهم نامه همکاری امضا و مبادله شد.

امیدی در این نشست با اشاره به قابلیت ها و توانمندی های شبکه پستی اظهار داشت: ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان به عنوان ماموریت اصلی برای پست تعریف شده است.

وی اظهار امیدواری کرد: دیگر دستگاه ها و نهاد ها نیز بتوانند با انعقاد تفاهم نامه از توانمندی های شبکه پستی بهره‌مند شوند.

مدیرکل پست استان همدان درباره جزئیات این همکاری اظهار داشت: استفاده از سرویس بانک اطلاعاتی کد پستی ده رقمی، چاپ و توزیع اخطاریه، چاپ و رونمایی تمبر، توزیع بروشور و تراکت تبلیغاتی با استفاده از سرویس پست مستقیم، قبول و توزیع اسناد و مدارک متقاضیان جهت صدور، تمدید و تجدید پروانه کسب واحد های صنفی  و ... از موارد لحاظ شده در تفاهم‌نامه است.

رئیس اتاق اصناف استان همدان نیز ضمن اعلام رضایت از تجربه همکاری های گذشته اظهار امیدواری کرد: اجرای این تفاهم نامه بتواند موجب بهبود خدمت رسانی و افزایش رضایتمندی شهروندان همدانی شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: دنیای ارتباطات ، پست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.