رئیس کمیته امداد:

ایجاد درآمد باثبات برای مددجویان اولویت کمیته امداد است‌

رئیس کمیته امداد گفت: ایجاد درآمد باثبات و اشتغالزایی و توانمندسازی افراد از مهم‌ترین اهداف کمیته امداد امام خمینی است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد در همایش مراسم افتتاح دو هزار و ۵۰۰ طرح عمرانی و اشتغال کمیته امداد خراسان رضوی در مشهد با تبریک روز خبرنگار، گفت:  برنامه‌های بنیاد امام، کمیته امداد در هر سال این است که هفتاد هزار اشتغال باید ایجاد کند که برای این کار سه هزار و پونصد میلیارد در نظر گرفته شده است.

او ادامه داد: در سال اول برنامه "۹۶"، هفتاد هزار شغل ایجاد کردیم، سال دوم برنامه صد و چهل و هشت هزار شغل و سال سوم عملکرد چهار ماه اول بیست و دو هزار اشتغال بوده در حالی که اعتبارات در اواخر تیرماه شروع شده با این حال آنقدر ایجاد اشتغال کردیم که امید است امسال صد و هفتاد هزار اشتغال ایجاد شود.

رئیس کمیته امداد گفت: از سال هفتاد و چهار تا نود و هفت، هفتصد هزار خانوار با ایجاد اشتغال از پوشش ما خارج شدند، که با این کار دو هزار و صد میلیون تومان سالانه صرفه جویی شد.

بختیاری افزود: رهبر معظم انقلاب مقرر کردند که اول توانمند سازی و دوم ایجاد درآمد با ثبات برای تهی دستان انجام شود.

او تصریح کرد: نشست‌هایی که با گروه‌های دانش بنیان برگزار شد، کار‌های بزرگی به عنوان مدل‌های جدید اشتغال رسیدیم که با عملی شدن آن‌ها این کار‌ها را رسانه‌ای خواهیم کرد.

رئیس کمیته امداد گفت: در بحث خانه سازی نیز کار‌های بزرگی در سراسر کشور صورت گرفته است، و در مقوله توانمند سازی، به مدل‌های جدیدی برای ایجاد اشتغال رسیده ایم.
 
انتهای پیام//ف.ش
 

در سال 96 هفتاد هزار شغل ایجاد کردیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.