رحمانی فضلی در جمع خبرنگاران:

مبارزه با فساد بازدارندگی را به دنبال دارد

وزیر کشور گفت: نوع پردازش خبری دادگاه مفاسد اقتصادی باید در میان مردم اعتماد ایجاد کند.

مبارزه با فساد بازدارندگی را به دنبال داردبه گزارش خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در حاشیه سی و‌دومین جلسه ستاد اطلاع رسانی و‌ تبلیغات اقتصادی کشور، اظهار کرد: جلسه امروز با حضور بیشتر اعضا تشکیل شد. طبق روال در ابتدای جلسه گزارشی از مصوبات و پیگیری‌ها از جمله ذخایر گندم، بنادر و‌تخلیه کالا‌ها انجام شد.

وزیر کشور افزود: موضوع اطلاع رسانی دادگاه‌های مفاسد اقتصادی در جلسه مطرح شد؛ ضمن اینکه اصل مبارزه با فساد خوب بوده و قدرت بازدارندگی را به دنبال خواهد داشت.

رحمانی فضلی با بیان اینکه نوع پردازش خبری دادگاه مفاسد اقتصادی باید در میان مردم اعتماد ایجاد کند، گفت: افکار عمومی نباید با اطلاع رسانی ضعیف دادگاه مفاسد اقتصادی آسیب ببیند.

وی با اشاره به اینکه مردم باید به قیمت گذاری کالا‌ها اعتماد کنند؛ افزود: البته این قیمت گذاری نباید به گونه‌ای باشد که قیمت اعلام شده با قیمت بازار متفاوت باشد، ستاد تنظیم بازار و‌ وزارت صمت این موضوع را پیگیری می‌کند.

وزیر کشور تصریح کرد: موضوع افزایش قیمت برخی کالا‌ها در ۱۰۰ قلم کالا ۱۶ قلم بین ۴ تا ۲۵ درصد کاهش داشته و ۱۴ قلم کالا به همین نسبت افزایش قیمت داشته است و بقیه کالا‌ها تقریبا با ثبات بوده است یعنی منها و به اضافه دو بوده است که این نشان دهنده ثبات نسبی در قیمت هاست.

رحمانی فضلی بیان کرد: همچنین درباره افزایش قیمت مرغ در این جلسه گزارشی داده شد و توضیحاتی که جهاد کشاورزی داد، مقرر شد تا تنظیم بازار با ذخایری که دارد و با اعمال سیاست‌های موضوعی ظرف هفته جاری بتواند تدبیری بیندیشد که ما ثبات قیمت مرغ را داشته باشیم.

وزیر کشور با اشاره به اینکه ۲ امر بازارسازی و قیمت سازی در جلسه امروز مطرح شد، یادآور شد:در حوزه بازار سازی به ویژه شبکه‌های خارج از کشور که تبلیغ می‌کنند سایت‌هایی که روی قیمت سازی‌ها اقدامات نامناسبی انجام داده بودند از طرف قوه قضاییه شناسایی و گزارش بسیار خوبی به ما داده شده است ومقرر شد متناسب با سیاست‌های وزارت صمت اقدامات لازم در این امر انجام شود، این قیمت سازی‌ها بیشتر در شبکه‌های خارج از کشور به خصوص در بحث اقامت و سرمایه گذاری بوده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار