همایش نقش علوم انسانی در توسعه پایدار در مشهد برگزار شد

همایشی با هدف بررسی نقش و اهمیت فارغ التحصیلان علوم انسانی در پیشبرد برنامه‌های توسعه گرایانه در مشهد برگزار شد.

همایش «نقش علوم انسانی در توسعه پایدار» در مشهد برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، امین محمدزاده دبیر همایش «نقش علوم انسانی در توسعه پایدار» گفت: با حضور تعدادی از اساتید، پژوهشگران و دبیران علوم انسانی  این همایش با هدف بررسی نقش و اهمیت فارغ التحصیلان علوم انسانی در پیشبرد برنامه‌های توسعه گرایانه برگزار شده است.
 
  او نصریح کرد: امروز حجم بالای عالمان علوم انسانی کشور باید از سطح مبانی نظری و علمی توسعه به کنش ورزی فعال عملی و مدنی در حوزه‌های مختلف اجتماعی ارتقا یابند.
 
عضو هیأت مؤسس حزب جمهوریت ایران اسلامی گفت: عبور از مردم سالاری صوری و مشارکت واقعی، عمیق و گسترده گروه‌های مختلف و متکثر اجتماعی را تنها راه برون رفت از مشکلات و بحران‌های درهم تنیده و چندگانه کنونی جامعه ایران دانست.

مسئول کارگروه جوانان حزب جمهوریت ایران اسلامی گفت: مشکلات و بحران‌های متعدد در حوزه اشتغال و آسیب‌های اجتماعی جوانان را ناشی از ضعف ساختار نظام آموزشی کشور از ابتدایی تا دانشگاه دانست و خاطر نشان ساخت در حال حاضر زیرساخت‌ها، مبانی، رویکرد‌ها و روش‌های آموزشی در کشور فاصله زیادی با اصول سند تحول نظام آموزشی و آموزش و پرورش چند ساحتی دارد گر چه به صورت موردی اقدامات خوبی در برخی مراکز آموزشی صورت گرفته که نیاز به معرفی و ترویج و حمایت بیشتر دارد.

انتهای پیام//م.ی
 

فاصله زیاد روش های آموزشی با سند تحول نظام آموزشی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار