تمدید ۲ هزار و ۳۲ سند اجاره رقبات وقفی

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: از ابتدای سال تا کنون ۲ هزار و ۳۲ سند اجاره رقبات وقفی تمدید و تنظیم شده است.

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، حجت الاسلام محمد صالحی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه اظهار داشت: از مجموع ۲۰۳۲ سند اجاره هزار و ۲۳ سند آن مربوط به رقبات ناحیه دو شهرستان کرمانشاه است.

وی افزود: از این تعداد ۱۹۶۹ سند اجاره تمدید و ۶۳ سند نیز تنظیم اولیه شده است.
حجت الاسلام صالحی با بیان اینکه اجرا و عمل امینانه نیت واقفین یکی از وظایف سازمان اوقاف و امور خیریه است، اضافه کرد: بر همین اساس اوقاف در نظر دارد با بروز کردن اسناد اجارات رقبات وقفی و دریافت حق موقوفات از مستاجرین آنان، نیات واقفان در قالب عواید موقوفات را هزینه و اجرای امینانه کند.
وی تصریح کرد: امروز به لطف خدا شاهد این هستیم که درآمد موقوفات در مسیر نیت واقف هزینه می‌شود و هیچ کس نمی‌تواند مصداقی بیاورد که خلاف این ثابت شود.
حجت‌الاسلام صالحی ادامه داد: واقف خیراندیش در متن وقف‌نامه نیت خود را مشخص و متولی و اداره اوقاف وظیفه دارند براساس نیت مندرج در وقف‌نامه اقدام کنند.
وی ادامه داد: مستاجرین موقوفات با پرداخت به موقع اجاره، کمک بزرگی به اوقاف در راستای اجرای نیت واقفین خیراندیش خواهند کرد.

انتهای  پیام/ز

 

۲ هزار و ۳۲ سند اجاره رقبات وقفی تمدید و تنظیم شده است

برچسب ها: احادیث ، قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار