برخورد مطابق قانون با استخدام‌های غیرقانونی

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه از استخدام‌های غیرقانونی دفاع نمی‌کنیم،گفت: مطابق قانون با استخدام‌های غیرقانونی برخورد شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،حسین کلانتری،استاندار کهگیلویه و بویراحمد،در چهارمین جلسه شورای برنامه‌ریزی با ابراز گلایه از آنچه کم رنگ بودن تعامل برای اجرای طرح‌های اقتصادی نامید، گفت: بخشی از طولانی شدن استعلام‌ها برای شروع طرح‌ها از پیامد‌های کم رنگ بودن این تعاملات است

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ضعف هماهنگی بین بخشی، نداشتن برنامه منسجم و ناقص بودن اطلاعات در بین دستگاه‌های عضو این شورا نگران کننده است، افزود: نداشتن ارتباط میان دستگاه‌ها یک خلاء بزرگ است و نشان می‌دهد گفت‌وگویی میان دستگاه‌ها نیست.

او در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه علی‌رغم تلاش‌های دشمنان کار و فعالیت عمرانی در کشور متوقف نشده گفت: در استان کهگیلویه و بویراحمد هم فعالیت عمرانی سرعت گرفته به طوری که در مناطق محروم زیلائی و پیجاب فعالیت‌های عمرانی متوقف نشده و به کارگاه عمرانی تبدیل شده است.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در همین نشست امروز شورای برنامه‌ریزی ۱۳ طرح بررسی و ۳۰۰ شغل ایجاد می‌شود که ایجاد اشتغال در این طرح‌ها منوط به پیگیری مدیران دستگاه‌ها و فرمانداران است.

کلانتری گفت: در سفر دو روز گذشته معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری علاوه بر اعتبارات اختصاص یافته مبلغ ۲۰ میلیارد تومان دیگر از ردیف‌هایی که اعتبار نداشته، اعتبار اختصاص یافته است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با اشاره به اینکه جذب اسناد خزانه ملاک ارزیابی مدیران است،گفت: مدیران جذب اعتبارات تملک دارایی را نیز در دستور کار قرار دهند.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه قانون برایمان تکلیف است، توضیح داد: ما هیچ دفاعی از اقدامات و استخدام‌های غیرقانونی نداریم و باید با استخدام‌های غیرقانونی مطابق قانون برخورد شود.

کلانتری افزود: نگاه ما در این زمینه برخورد بر اساس قانون است و نگاه دستگاه‌های نظارتی هم مچ‌گیری نیست بلکه پیشگیرانه و تعاملی است.

انتهای پیام/پ

برخورد مطابق قانون با استخدام‌های غیرقانونی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.