افزایش ۲۰۰ درصدی شرکت‌های فناور مرکز رشد دانشگاه محقق اردبیلی

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی از افزایش ۲۰۰ درصدی شرکت‌های فناور مرکز رشد دانشگاه محقق اردبیلی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، عزیز حبیبی، رئیس دانشگاه محقق اردبیلی امروز در نشست با خبرنگاران گفت: مرکز رشد دانشگاه محقق اردبیلی در راستای تبدیل علم به ثروت طی دو سال اخیر با بیش از ۲۰۰ درصد رشد به ۷۵ شرکت فناور رسیده است و حمایت و افزایش از این مراکز و شرکت‌ها جهت جذب فارغ التحصیلان خلاق ادامه خواهد داشت.

او بیان کرد: عملیات اجرایی اولین استخر دانشگاهی استان با زیربنای ۲ هزار متر مربع به جد در حال پیگیری است و تا دو سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی افزود: ساختمان کتابخانه مرکزی دانشگاه محقق اردبیلی با نصب تجهیزات این مرکز طی سه ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

حبیبی گفت: دانشکده علوم اجتماعی با زیر بنای ۵ هزارمتر مربع و فاز دوم دانشکده فنی با زیربنای ۲۵۰۰ متر مربع در آینده نزدیک افتتاح خواهند شد.

او بیان کرد: رشد علمی دانشگاه محقق اردبیلی در سال ۲۰۱۸، ۵۰ درصد بود و این در حالی است که میانگین رشد علمی دانشگاه‌های دنیا ۸ درصد بود.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی تصریح کرد: دانشگاه محقق اردبیلی در بین ۶۰۰ مرکز علمی کشور از رتبه ۵۸ به رتبه ۵۲ ارتقاع پیدا کرده است و نیز رتبه بین المللی دانشگاه محقق اردبیلی ۲ هزار و ۶۱۲ می‌باشد.

انتهای پیام/ح

دانشگاه محقق اردبیلی در بین ۶۰۰ مرکز علمی کشور

برچسب ها: دانشگاه ، علمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.