ادای احترام خبرنگاران شیرازی به شهدای رسانه

خبرنگاران شیرازی در نخستین روز از هفته خبرنگار با حضور در دارالرحمه شیراز با شهداء تجدید میثاق کردند.

ادای احترام خبرنگاران شیرازی به شهدای رسانهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، صابر سهرابی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس ضمن تبریک فرا رسیدن هفته خبرنگار، گفت: امروز به پاس گرامیداشت هفته خبرنگار حضور اصحاب رسانه را در این مکان مقدس گرامی می‌داریم.

او با بیان اینکه اهالی رسانه در تعالی فرهنگ و هنر نقش مؤثری دارند، افزود: امسال چهارمین سالی است که اداره‌کل ارشاد فارس بزرگداشت روز خبرنگار را به شکل هفته برگزار می‌کند.

سهرابی، هدف از این برنامه را  تجدید میثاق اهالی رسانه با شهداء عنوان کرد و ادامه داد: امیدواریم بتوانیم ادامه دهنده راه آنان باشیم و با همکاری یکدیگر گام‌های مؤثری در جهت تعالی فرهنگ و هنر استان برداریم.

او گفت: دیدار با پیشکسوتان رسانه ها و تجلیل از آنها، دیدار با اعضای رسانه‌های مکتوب و برخط استان، برپایی کارگاه‌های آموزشی ویژه خبرنگاران، برگزاری نشست‌های خبری و رونمایی از جشنواره مطبوعات از مهمترین برنامه‌های این هفته است.

سهرابی، افتتاحیه نمایشگاه عکس عکاسان خبری در ایستگاه مترو شیراز، برگزاری جشن عمومی به مدت سه شب توسط انجمن صنفی خبرنگاران و عکاسان خبری استان فارس، افتتاح نمایشگاه عکس در انجمن صنفی خبرنگاران، نشست کتابخوان رسانه، برگزاری کارگاه‌های آموزشی سبک‌های مدرن رسانه و جشن روز خبرنگار روز پنجشنبه ۱۷ مرداد ماه در هتل هما با همکاری شهرداری شیراز را از دیگر برنامه‌های هفته خبرنگار اعلام کرد.

 مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، برگزاری پیاده روی خانوادگی در بلوار چمران به مناسبت روز خبرنگار را پایان بخش برنامه‌های هفته خبرنگار در استان فارس اعلام کرد.

هفته بزرگداشت مقام خبرنگار در استان فارس با تجدید میثاق و گلباران قبور مطهر شهدای گمنام و شهدای رسانه توسط جمعی از اصحاب رسانه این استان در گلزار شهدای گمنام شیراز آغاز شد.
انتهای پیام/م

تجدید میثاق خبرنگاران با شهدا

برچسب ها: شهدا ، روز خبرنگار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار