سالک در تذکر شفاهی؛

وزارت فرهنگ چه برنامه ای برای مقابله با ولنگاری فرهنگی و کشف حجاب دارد / رفع بیکاری نیازمند عزم ملی است

نماینده مردم اصفهان گفت: رفع بیکاری به عزم ملی نیازدارد و باید در یک همت بزرگ معیشت مردم تامین شده و اوضاع بیکاری سامان یابد.

وزارت فرهنگ برای مقابله با ولنگاری فرهنگی و کشف حجاب چه برنامه‌ای دارد / رفع بیکاری نیازمند عزم ملی استبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، احمد سالک نماینده مردم اصفهان در جلسه علنی نوبت صبح امروز مجلس گفت: فرهنگ قدرتمند مقاومت با تکیه بر اراده، آثار بسیار فراوانی دارد که از آن جمله می‌توان به سقوط پهپاد و تسلط بر کشتی نفتی انگلیس خبیث اشاره کرد که این حرکت عبارت «اقتدار ایران اسلامی و التماس آمریکا، رژیم صهیونیستی و اروپا» را به دنبال دارد.

وی با تاکید بر رسیدگی به وضعیت بنیاد شهید، اظهار کرد: وضعیت درمان، دارو و پرستاری خانواده‌های شهدا و جانبازان اوضاع نگران کننده‌ای دارد.

سالک افزود: برنامه وزارت فرهنگ برای مقابله با ولنگاری فرهنگی، کشف حجاب و فساد چیست، بیش از ۴۰ موسسه آمریکایی در جریان جنگ نرم تصمیم به تغییر فکری در جامعه گرفته اند وزارت فرهنگ چه اقدامی انجام داده است.

نماینده مردم اصفهان گفت: رفع بیکاری به عزم ملی نیاز دارد و باید در یک همت بزرگ معیشت مردم تامین شده و اوضاع بیکاری سامان یابد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار