بسته اخبار حوادث امروز ۷ مرداد ماه ۹۸؛

تلاش ۳۰ آتش نشان در پی آتش سوزی در بلوار شهید انصاری رشت/ کشف محموله مواد مخدر

مهم‌ترین حوادث امروز ۷ مرداد ماه ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مهم‌ترین حوادث امروز دوشنبه (۷ مرداد ماه ۹۸) استان گیلان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

تلاش ۳۰ آتش نشان در پی آتش سوزی در بلوار شهید انصاری رشت

شهرام مومنی، معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت گفت: در پی آتش سوزی در یک واحد تجاری در بلوار شهید انصاری رشت با مرکز ستاد فرماندهی ۱۲۵، بلافاصله۳۰ نفر از آتش نشانان به همراه ۱۱ دستگاه خودروی اطفایی به محل حادثه اعزام شدند.
وی، با بیان اینکه آتش از سقف مغازه آش فروشی مشاهده می‌شد، افزود: دو تیم اطفایی آتش نشانان سریعا نسبت به مهار و پیشگیری از گسترش آتش اقدام کردند.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت، ضمن تاکید بر اینکه به واسطه شدت آتش سوزی، یک باب آپارتمان ۳ طبقه همجوار کاملا دچار دود گرفتگی شده بود، گفت: همزمان تیم نجات آتش نشانان نسبت به تخلیه کامل ساکنان و نجات جان آنان اقدام کردند که خوشبختانه به کسی آسیب جانی نرسید.

مومنی، علت حادثه را اتصال در سیستم سیم کشی برق اعلام و تصریح کرد: این آتش سوزی در سقف مغازه مهار شد و به آپارتمان‌های همجوار و داخل مغازه سرایت نکرد.

کشف بیش از ۲۱ کیلوگرم مواد مخدر در رضوانشهر

سرهنگ سید جعفر جوانمردی، فرمانده انتظامی شهرستان رضوانشهر گفت: از ابتدای امسال تاکنون در اجرای طرح‌های مبارزه با موادمخدر ۲۱ کیلو و ۷۸۵ گرم انواع موادمخدر سنتی و صنعتی در این شهرستان کشف و ضبط شده است.

وی، با بیان اینکه در این راستا ۳۱۶ فروشنده موادمخدر و معتاد متجاهر دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند، افزود: پلیس با اقتدار و تلاش‌های شبانه روزی با قاچاقچیان موادمخدر برخورد می‌کند و کارشناسان انتظامی با جدیت برنامه‌های آگاه سازی و آموزشی در حوزه پیشگیری و مقابله با اعتیاد را دنبال می‌کنند.

کشف موتور سیکلت قاچاق در آستانه اشرفیه

سرهنگ عیسی روشن‌قلب، فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی در یک واحد صنفی اقدام به نگهداری موتورسیکلت قاچاق می‌کند بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس پس از انجام تحقیقات نامحسوس از صحت موضوع اطمینان حاصل کرده و به واحد صنفی مورد نظر اعزام شدند.
فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه گفت: در بازرسی از این واحد صنفی یک دستگاه موتورسیکلت ۱۳۰۰ سی‌سی قاچاق کشف شد.

سرهنگ عیسی روشن‌قلب افزود: کارشناسان ارزش موتورسیکلت کشف شده را یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال اعلام کردند.

وی ، در پایان با بیان اینکه در این راستا متهم ۴۸ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد، تصریح کرد: برخورد با موتورسواران متخلف و جلب رضایت مردم از اهداف پلیس است.

کشف سیگار و لوازم آرایشی بهداشتی قاچاق در آستارا

سرهنگ محمد نمازی، فرمانده انتظامی شهرستان مرزی آستارا گفت: ماموران ایست و بازرسی سه راه قلعه حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور مواصلاتی به یک دستگاه خودرو سواری پژو و یک دستگاه خودرو سمند مشکوک شده و این خودرو‌ها را برای بررسی متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از خودرو‌های مورد نظر ۲۷ هزار و ۸۰۰ نخ سیگار و ۹۵۰ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مرزی آستارا، با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالا‌های کشف شده را ۳۵۰ میلیون ریال برآورد کردند، تصریح کرد: در این راستا متهمان ۳۸ و ۵۵ ساله برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

 

انتهای پیام/م. ع

بسته حوادث امروز گیلان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.