در پیام کانون قشر ملی ورزشکاران جمنا آمده است؛

صعود مقتدرانه تیم ملی جوانان والیبال ایران موجب عزت و سرافرازی ایران اسلامی شد

کانون قشر ملی ورزشکاران جمعیت نیرو‌های انقلاب اسلامی به مناسبت قهرمانی تیم ملی والیبال جوانان کشورمان پیامی را صادر کرد.

صعود مقتدرانه تیم ملی جوانان والیبال ایران موجب عزت و سرافرازی ایران اسلامی شدبه گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، کانون قشر ملی ورزشکاران جمعیت نیرو‌های انقلاب اسلامی به مناسبت قهرمانی تیم ملی والیبال جوانان کشورمان پیامی را صادر کرد.

متن این پیام بدین شرح است:

صعود پر افتخار و مقتدرانه تیم ملی جوانان والیبال ایران در مسابقات جهانی بحرین موجب عزت، اقتدار و سرافرازی ایران اسلامی و شادمانی ملت بزرگ ایران گردید و با شکست تیم ایتالیا موفق شد برای اولین بار عنوان قهرمانی را در جهان از آن خود سازد و برگ زرین دیگری را در پرونده درخشان جوانان غیور ایرانی در فدارسیون والیبال به برجستگی و با افتخار ثبت نماید.

عزیزان اعضای تیم ملی جوانان والیبال ایران اسلامی کار بسیار و اتفاق بزرگی را در ورزش کشور رقم زده و توانستند در جایگاه قهرمانی مقتدرانه، عزت و غیرت جوانان ایرانی را در سکو‌های جهانی به نمایش بگذارند.

درخشش تیم ملی والیبال جوانان ایران در کسب مقام قهرمانی رقابت‌های جهانی جوانان زیر ۲۱ سال در بحرین، افتخار دیگری است که جوانان برومند و بلند قامتان ایران برای ملت و کشورشان آفریدند.

کانون ملی قشر ورزشکاران جمنا این پیروزی بزرگ را به رهبری معظم انقلاب اسلامی مردم شریف ایران و جامعه ورزشی کشور و اعضای تیم ملی جوانان والیبال کشورمان صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده و موفقیت عزیزان را در سایر عرصه‌های بین المللی از درگاه خداوند متعال مسئلت دارد.

کانون قشر ملی ورزشکاران جمعیت نیرو‌های انقلاب اسلامی

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار