امنیت و حدت جامعه با وحدت محقق می‌شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ابن سینای همدان گفت: با توجه به شرایط دانشگاه فرصت هیچ گونه چالشی را نداریم و همه تمرکز را باید برای امنیت و سلامت جامعه قرار دهیم.

امنیت و حدت جامعه با وحدت محقق می‌شودبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ، رشید حیدری مقدم، رئیس دانشگاه علوم پزشکی ابن سینای همدان در آئین تودیع و معارفه مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینای همدان، با بیان اینکه با توجه به شرایط خاص موجود در کشور باید تلاش کنیم تا انسجام، همدلی، وحدت و یکرنگی در همه ساختار جامعه پیاده شود، گفت: به فرموده مقام معظم رهبری اکنون در شرایط جنگ نابرابر قرار داریم که نیاز به همدلی دارد و باید تلاش کنیم تا اشتراکاتمان را بیشتر کنیم تا از این مسیر سخت و پیچ تند عبور کنیم.

وی عنوان کرد: دانشگاه علوم پزشکی باتوجه به ماهیتی که دارد با دانشگاه‌های دیگر وزارت علوم متفاوت است و کار‌های ما را نه تنها در بخش دانشجویی بلکه بهداشت، آموزش، داروو غذا پوشش می‌دهد و حدود ۱۵ هزار کارمند در تمام بخش‌های دانشگاه ارائه خدمت می‌دهند.

حیدری مقدم در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به خصوصیات حجت الاسلام فاطمی پور، مسئول نهاد سابق، عنوان کرد: باوجود برنامه‌های متنوع این نهاد هیچ اختلاف نظر و اختلاف سلیقه‌ای با ایشان نداشتیم و حجت الاسلام کاظمی نیز نیروی جوان و فرهیخته‌ای است که سواد آکادمیک دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا خطاب به مسئول جدید نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در این دانشگاه، تصریح کرد: نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه هر جناح سیاسی که داشته باشد، به عنوان پدر مذهبی دانشگاه است.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود تأکید کرد: باید دیوارکشی‌های مصنوعی را برداریم و هیچ لزومی ندارد که دچار خودسانسوری شویم و منابع مملکت را به هیچ بکشانیم.

این مقام مسئول با بیان اینکه هر اتفاقی در حوزه نهاد رهبری رخ دهد، طرف حجت الاسلام کاظمی هستیم، ادامه داد: هر اتفاق و رویدادی از خانه بهداشت تا دانشکده‌ها رخ دهد، به وی نیز مربوط است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان افزود: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند امروز کشور در تمام سطوح در جنگی تمام عیار با دشمن قرار دارد که این وضعیت نیازمند یک همدلی و انسجام در بخش‌های مختلف کشور جهت عبور از این پیچ تند دارد.
حیدری مقدم با اشاره به اینکه ۱۵ هزار کارمند در این مجموعه مشغول به فعالیت هستند گفت: شرح وظایف گستره‌ای برای دانشگاه علوم پزشکی تعریف شده است که بخش عمده این مجموعه را بهداشت، دارو و درمان، پژوهش و آموزش بخش دانشجویی تشکیل می‌دهد.

حیدری مقدم با اشاره به اینکه در شرایط کنونی جامعه، ما فرصت هیچ چالشی را نداریم گفت: کسی که در مقام نمایندگی نهاد رهبری در دانشگاه قرار می‌گیرد پدر معنوی این مجموعه است لذا وظیفه دارد علاوه بر استفاده از ظرفیت نیرو‌های انقلابی نسبت به همه دانشجویان با هر طیف و جناحی دیدگاهی مساوی داشته باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به اینکه باید از دیوار کشی‌های مصنوعی ساخته خود، عبور کنیم ابراز کرد: نباید منابع مالی دانشگاه برای مسائل بی اهمیت، بی جهت هزینه شود و از هر فرصتی درراستای افزایش وحدت و دست یابی به اهداف والای نظام بهره‌مند شد.

حجت الاسلام سعید کاظمی به عنوان مسئول جدید نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا معرفی شد و از زحمات حجت الاسلام مهدی فاطمی پور، مسئول سابق تقدیر به عمل آمد.
انتهای پیام/ا

معرفی مسئول جدید نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار