ترقی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

توان بالای جبهه مقاومت توطئه دشمنان را خنثی کرد

معاون بین‌الملل حزب موتلفه گفت: ایران و جبهه مقاومت با توان بالای خود مانع توطئه‌های دشمنان و شکست پی در پی آنان در منطقه شده‌اند.

حمیدرضا ترقی، معاون بین‌الملل حزب موتلفه اسلامی  در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان  با اشاره اظهارنظر عجیب نتانیاهو درباره خاورمیانه گفت: هدف اولیه انگلستان از تاسیس رژیم جعلی صهیونیستی در منطقه ایجاد تفرقه در بین جهان اسلام بوده است.

وی با بیان اینکه دشمنان به دنبال جلوگیری از وحدت و انسجام بین مسلمانان در قلب جهان اسلام هستند، ادامه داد: دشمنان با گروه‌های تروریستی همچون داعش نتوانستند به اهداف خود دست پیدا کنند و این نشان از توان بالای جبهه مقاومت اسلامی در منطقه است.

بیشتر بخوانید: تنها راه مقابله با زیاده خواهی دشمنان، مقاومت است

معاون بین الملل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی عامل تفرقه در منطقه است، اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران و جبهه مقاومت با توان بالای خود مانع توطئه‌های دشمنان و شکست پی در پی آن‌ها در منطقه شده است.

ترقی درباره سفر هیات حماس به ایران خاطر نشان کرد: این سفر نشان داد که فلسطین عمق استراتژیک ایران است و وحدت جبهه مقاومت مانع تحقق توطئه‌های دشمنان در منطقه شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار