پل هاشم آباد در آستانه بهره برداری و عملیات پل گلستانه به نیمه رسید

با تلاش شبانه روزی مهندسان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی، پل هاشم آباد در آستانه بهره برداری و عملیات پل گلستانه به نیمه رسید.

پل هاشم آباد در آستانه بهره برداری و عملیات پل گلستانه به نیمه رسیدارسلان شکری مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، گفت: روند ساخت پل‌های هاشم آباد و گلستانه ارومیه که در اثر سیلاب تخریب شده بود ادامه دارد بطوریکه پل هاشم آباد با بالغ بر ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی در آستانه بهره برداری قرار گرفته است و هم اکنون تردد از روی این پل امکان پذیر است.

 شکری افزود: روند ساخت پل گلستانه نیز با نزدیک به ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی ادامه دارد و فاز اول آن به اتمام رسیده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: پل گلستانه با سه دهنه ۱۸ متری در حال ساخت بوده که فاز اول آن شامل عملیات ۲۸ شمع به همراه فنداسیون و پایه‌ها و کوله‌ها و ۸ عدد تیر بتنی پیش ساخته به اتمام رسیده است.

این مقام مسئول افزود: فاز دوم پل گلستانه شامل ادامه عملیات قاب بندی و آرماتور بندی عرشه و پیاده رو و احداث دیوار برگشتی و نرده و قرنیز پل خواهد بود که امید است با تامین اعتبارات لازم هرچه سریعتر به اتمام برسد.

 

انتهای پیام/م

 

پل هاشم آباد افتتاح می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.