آغاز اعزام حجاج اردبیلی به سرزمین وحی

مدیر کل حج و زیارت استان اردبیل از آغاز اعزام حجاج استان اردبیل از امروز به سرزمین وحی خبر داد.

ودود چمن آرا، مدیر کل حج و زیارت استان اردبیل بعدازظهر امروز در آیین بدرقه حجاج اردبیلی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: حجاج بیت الله الحرام استان اردبیل عصر امروز از طریق یکی از شرکت‌های مسافربری و با بهترین اتوبوس‌های بین شهری از اردبیل به فرودگاه تبریز انتقال و از این فرودگاه روز‌های ۶ و ۷ مرداد ماه به منظور انجام فریضه حج به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

وی از آمادگی کامل حج و زیارت استان اردبیل جهت اعزام زائرین اردبیلی به حج تمتع خبر داد وافزود: امسال ۶۸۰ زائر از استان اردبیل در قالب ۵ کاروان برای انجام مناسک حج تمتع به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

مدیرکل حج و زیارت استان اردبیل تصریح کرد: شرایط کاملا برای انجام مناسک حج تمتع امسال محیا است و بهترین هتل‌های مدینه برای زائرین عزیز جهت اسکان در نظر گرفته شده است.

چمن آرا در خصوص شرایط حمل و نقل زائرین بین مکه و مدینه تاکید کرد: تدابیر ویژه‌ای نیز برای انتقال زائرین از مدینه به مکه جهت انجام مناسک حج و زیارت اندیشیده شده است و سرویس‌های حمل و نقل محیای انتقال زائرین به نقاط مختلف شهر‌های مکه و مدینه است.

وی گفت: برقراری امنیت و آرامش خاطر زائرین از مهم‌ترین اولویت‌های سازمان حج و زیارت است که امیدواریم با تدابیر اندیشیده شده هیچ مشکلی پیش نیاید و حجاج عزیز در امنیت کامل مراسم حج را به پایان برسانند.

انتهای پیام/ح

اعزام ۶۸۰ زائر حج تمتع از استان اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.