تئاتری برای آموزش غلبه بر ترس به کودکان

مدیر خانه کودک سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان از اجرای تئاتر "خرگوشک و رودخانه" با محوریت آموزش مهارت غلبه بر ترس به کودکان در خانه کودک خبر داد.

زهرا کاظمی مدیر خانه کودک سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  گفت: تئاتر "خرگوشک و رودخانه" با مضمون "غلبه بر ترس و مشارکت دوستانه" از ۵ تا ۱۰ مردادماه از ساعت ۱۹:۴۵ در خانه کودک واقع در بوستان ملت اجرا می‌شود.

او با اشاره به اینکه این تئاتر به کارگردانی مرضیه اشرفیان و زهرا طباطبایی است و از سوی خانه کودک وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان اجرا می‌شود ادامه داد: درک ضرورت پرداختن به تئاتر کودک و نوجوان امر سبب شده تا کشور‌های پیشرفته برای مطالعه و گسترش نمایش این گروه سنی بودجه قابل توجهی را اختصاص دهند و این تئاتر برای کودکان جذاب و قابل فهم بوده ونقش مهمی در آموزش مفاهیم به کودکان ایفا می‌کند.

مدیر خانه کودک سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان با بیان اینکه "خرگوشک و رودخانه" دکور پرتابل دارد، ادامه داد: بچه‌ها می‌خواهند از روی پل رد شوند تا به مدرسه برسند که خرگوشک داستان می‌ترسد و دوستانش می‌خواهند او را راضی کنند تا برای رسیدن به مدرسه از روی پل رد شود که نکته مثبت تئاتر ایفای نقش خرگوشک توسط یک کودک است.

کاظمی در پایان گفت: تئاتر "خرگوشک و رودخانه" منتخب جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان است که به نویسندگی حسین فدائی حسین و با بازیگری نیایش سروش و مهدی فدائی ویژه رده سنی خردسال اجرا می‌شود.
 
انتهای پیام/ی
 


اجرای تئاتر منتخب جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان در نصف جهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.