برگزاری کارگروه رسانه و قلم در شورای شهر سبزوار

کارگروه رسانه و قلم با هدف هم افزایی رسانه ها در عرصه های مختلف در شورای شهر سبزوار تشکیل شد.

برگزاری کارگروه رسانه و قلم در شورای شهر سبزواربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، مسعود پسندیده رئیس کمیسیون فرهنگی و گردشگری شورای اسلامی شهر سبزوار گفت: کارکرد کارگروه رسانه و قلم استفاده از ظرفیت اصحاب رسانه در توسعه شهری و ایجاد بستری برای رشد رسانه‌ای است.

او تصریح کرد: ایجاد این کارگروه در شورای شهر به معنای تولیت خبرنگاران و یا داشتن جنبه نظارتی و تکلیفی نیست و شورا از رسانه‌های شهرستان تنها انتظار کار کارشناسی دارد.

رئیس کمیسیون فرهنگی و گردشگری شورای اسلامی شهر سبزوار گفت: انتظار داریم از طریق کارگروه رسانه و قلم فضایی برای رونق رسانه‌ها فراهم شود و رشد رسانه‌ای در شهرستان رخ دهد.

پسندیده افزود: تاکنون دوره‌های آموزش حرفه‌ای خبرنگاری در شهرستان برگزار نشده است که پر کردن این خلا منجر به افزایش سواد رسانه‌ای خواهد شد و وقایع خوبی برای شهر رقم می‌زند.

او تصریح کرد: رسانه‌ها به عنوان چشم بینای جامعه با انتشار اخبار صحیح برای مردم، بیان واقعیت‌ها و انتقاد منصفانه در رفع مشکلات شهری موثر هستند.

رئیس کمیسیون فرهنگی و گردشگری شورای اسلامی شهر سبزوار با اشاره رویکرد شورای اسلامی این شهر در بهره گیری از ظرفیت نخبگان گفت: تاکنون نشست‌هایی با رؤسای دانشگاه ها، مجمع مشورتی بانوان و جوانان، اتاق اصناف، هیات‌های ورزشی، تشکل‌های دانشجویی، دانش‌آموزی و هنرمندان برگزار شده است.

شهرستان ۲۵۰ هزار نفری سبزوار در فاصله ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.
 
 
انتهای پیام//ع.م
 

کارگروه رسانه و قلم در شورای شهر سبزوار تشکیل شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار