کشتن ببر بیچاره با چوب و چماق توسط روستائیان! +فیلم

عده‌ای از روستاییان هندوستانی در انتقام از ببری که به افراد محلی حمله‌ور شده بود به صورت دسته جمعی با چوب و چماق به این حیوان حمله‌ور شدند و آن را کشتند.

ویدئوی تکان دهنده کشتن ببر با چوب و چماق توسط روستائیان!///یکشنبه صبح به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئوی تکان دهنده‌ای که به تازگی منتشر شده است حمله دسته جمعی عده‌ای از روستائیان هندوستانی به یک ببر را به تصویر می‌کشد. در این حادثه که در روستای ماتیانا در ایالت اوتار پرادش در شمال هندوستان رخ داد این افراد روستایی در انتقام از حمله این ببر به افراد محلی به آن حمله‌ور شدند.

ویدئوی منتشرشده که توسط یکی از روستائیان و با تلفن همراه تهیه شده است مشاهده می‌شود در حالی که این ببر روی زمین افتاده است روستائیان با چوب و چماق به این حیوان حمله‌ور می‌شوند. این ویدئو نشان می‌دهد در حالی که این حیوان به پشت و بدون حرکت روی زمین افتاده است روستائیان به شکل بی‌رحمانه‌ای و بدون وقفه ضربات چوب را روی بدن حیوان فرود می‌آورند. لحظاتی بعد هنگامی که این ببر موقعیت خود را تغییر می‌دهد و روی چهار دست و پا قرار می‌گیرد روستائیان دچار ترس و وحشت می‌شوند و پا به فرار می‌گذارند.

پس از این حادثه این ببر در حالی که دچار شکستگی استخوان از نواحی محتلف بدن شده بود جانش را از دست داد. این حادثه پس از آن رخ داد که این ببر صبح روز چهارشنبه با حمله به گروهی از افراد محلی در این منطقه حدود ۱۰ نفر را زخمی کرده بود. تعدادی از زخمی‌شدگان برای مداوا به بیمارستان منتقل شده بودند.

انتشار این ویدئو در شبکه‌های اجتماعی با واکنش کاربران همراه بود و بسیاری از آن‌ها در کامنت‌های خود این رفتار وحشیانه روستائیان را مورد انتقاد قرار دادند. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: "چنین رفتار‌هایی (ورود به مناطق مسکونی و حمله به انسان) از گربه سانان بزرگ (ببر) به این علت مشاهده می‌شود که آن‌ها اغلب به علت پیری، زخمی یا مریض بودن قادر به تهیه غذا نیستند."

انتهای پیام/

رفتار وحشیانه روستائیان هندوستانی با ببر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۰:۴۰ ۰۶ فروردين ۱۴۰۱
کار خوبی کردن کشتنش . همونطور که اون ببر بر حسب غریزه و نیازی غذایی انسانها را میخوره . ما انسان‌هانیز هر گونه تهدید برای خودمون و بچه هامون رو نمیتونیم بپذیرم و تهدید رو از بین میبریم . اونها کار درستی کردند
آخرین اخبار