آموزش ۱۸۰۰ نفر در مراکز فنی حرفه‌ای باخرز

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای باخرز گفت: یک هزار و ۸۰۰ نفر از متقاضیان کار در باخرز ، امسال در مراکز فنی و حرفه‌ای از آموزش های لازم بهره مند شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، مهدی نیکبخت رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای  باخرز گفت: این مرکز با ارائه آموزش به دنبال ارتقای بهره‌وری و کاهش هزینه‌ها برای متقاضیان جویای کار با هدف توانمندسازی نیروی انسانی است.

او تصریح کرد: در سال ۹۸ تعداد یک هزار و ۸۰۰ نفر در قالب ۱۹۹ دوره آموزشی  در روستاها، مراکز، صنایع و اصناف از خدمات مرکز فنی و حرفه‌ای در راستای مهارت آموزی بهره‌مند شدند.

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای  باخرز گفت: امسال نیز با توجه به انعقاد تفاهم نامه‌های مختلف با دیگر دستگاه ها، امیدواریم تعداد بیشتری از متقاضیان مهارت آموزی از خدمات فنی و حرفه‌ای بهره‌مند شوند.

نیکبخت افزود: پارسال برای هزار نفر از شرکت کنندگان، آزمون پایان دوره به صورت الکترونیکی برگزار شد که ۶۸ درصد کارآموزان با قبولی در این آزمون‌ها موفق به دریافت گواهینامه مهارتی و تعداد ۱۴۰ نفر نیز به کارگاه‌های صنعتی، فنی و خدماتی سطح شهرستان جهت کسب مهارت لازم معرفی شدند.
 
انتهای پیام//م.پ
 

۱۸۰۰ نفر در مراکز فنی حرفه‌ای باخرز آموزش دیدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.