بهره برداری از ۱۶ طرح مخابراتی در بویراحمد و دنا

۱۶ طرح اپراتور همراه اول و دوم در شهرستان‌های بویراحمد و دنا به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج غلامپور مدیر اطلاعات و فناوری استان گفت: به نمایندگی از شانزده طرح اپراتور همراه اول و دوم در شهرستان های بویراحمد و دنا طرح اپراتور روستای وزگ شهرستان بویراحمد با اعتبار هفت میلیارد ریال هفتصدمیلیون تومان به بهره برداری رسید.
 
غلامپور با اشاره به اینکه عملیات اجرایی این طرح از تیرماه ۹۷ آغاز شده بود افزود: اعتبار کل طرح های اپراتور ۱۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است.
 
مدیرعامل شرکت مخابرات استان نیز در حاشیه این مراسم گفت: بیش از هشتاد سایت ارتباطی در روستاهای صعب العبور آنتن دهی ضعیف داشتند که با بهره برداری از این طرح ها مشکل آنها رفع می شود.
 
امیری افزود: تغییر خطوط تلفن جی اس ام روستایی به همراه اول با اعتبارپنجاه میلیارد تومان از جمله طرح های خدماتی شرکت مخابرات استان است که با اجرای این طرح مشکل آنتن دهی مشترکان رفع می شود.
 
کناری فرماندار هم در آیین بهره برداری از این طرح ها گفت: در شهرستان بویراحمد یازده طرح عمرانی و خدماتی با اعتبار بیش از هشت میلیارد تومان تا پایان سال به بهره برداری می رسد.
 
زارعی نماینده شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی هم در این آیین گفت: خوشبختانه شهرستانهای بویراحمد و دنا به شبکه زیرساخت اینترنت وصل شدند.
 
زارعی با بیان اینکه  ارتقاء شبکه های اینترنت در شهرستان های بویراحمد و دنا رضایت مندی مردم را در پی داشته است افزود: وزیر ارتباطات، استان کهگیلویه و بویراحمد را جزء استان های اولویت دار قرار دادند و اعتبارات ویژه ای به این بخش اختصاص یافت.
 
وی ادامه داد: مشکلات آنتن دهی تلفن همراه و اینترنت پر سرعت بیشتر روستاهای پرجمعیت شهرستان‌های بویراحمد و دنا تا پایان سال و حداکثر تا نیمه اول سال ۹۹ رفع می شود.
 
انتهای پیام/ط
 

۱۶ طرح اپراتور همراه اول و دوم در شهرستان‌های بویراحمد و دنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.