احتمال خودزنی دوست صمیمی ترامپ که به دلیل اتهامات جنسی در زندان بود

«جفری اپستین» که به جرم قاچاق دختران زیر سن قانونی و سوءاستفاده جنسی از آن‌ها اکنون در زندان به سر می‌برد در ساعات پایانی روز گذشته زخمی و بی‌هوش در سلولش پیدا شد.

مجرم جنسی میلیاردر آمریکایی در زندان زخمی شدبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، رسانه‌های خبری به نقل از منابعی ناشناس در ساعات پایانی روز گذشته گزارش دادند «جفری اپستین» میلیاردر و مجرم جنسی آمریکا که به جرم قاچاق ده‌ها دختر زیر سن قانونی و آزار جنسی آن‌ها محکوم شده است، در منهتن در سلول زندان در حالی که از ناحیه گردن زخمی شده بود بی‌هوش پیدا شد.

بنابر اعلام نیویورک تایمز، نگهبانان مرکز اصلاحی متروپلیتن روز گذشته اپستین را در حالیکه کف سلولش افتاده و صورتش کبود شده بود یافتند.

نیویورک تایمز نوشت بلافاصله اپستین به بیمارستان منتقل شد، اما از نام بیمارستان و وضعیت سلامت او هنوز خبری در دست نیست. علت این حادثه نیز مشخص نشده است. نماینده این مرکز اصلاحی و یا وکیل اپستین در این خصوص اظهارنظری نکرده‌اند.

حدود دو هفته پیش، دادستان‌های فدرال آمریکا اپستین را به اتهام قاچاق انسان که در سال‌های ۲۰۰۲ تا ۲۰۰۵ ده‌ها دختر زیر سن قانونی را به منظور سوءاستفاده جنسی به عمارت خود در نیویورک و همچنین ملک دیگری در فلوریدا برده بود، مجرم شناختند. این درحالی است که اپستین با رد این اتهامات خود را بی‌گناه دانسته و درخواست تجدید نظر داده است.

این مجرم جنسی رابطه نزدیکی با مقامات ارشد آمریکا، از جمله دونالد ترامپ و بیل کلینتون، به ترتیب رئیس‌جمهور وقت و اسبق این کشور، داشته است. ترامپ نزدیک به دو دهه با این میلیاردر دوست بوده و بار‌ها به تمجید از او پرداخته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار