پیامک‌های دریافتی دوم مرداد؛

پرداخت نکردن پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال ۹۷ ناجا/ درخوست اعلام تاریخ استخدام کادر اداری قوه قضاییه/ استادیوم فوتبال ۵۰۰۰ نفری خوی پس از گذشت چندین سال به بهره‌برداری نرسیده است

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی ۱۰۰۰۱۹۱۵ مطلع شوید.

 

 

 

 


از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ دوم مرداد ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.


 

3044...0901: سلام چندین بار است این مشکل را برای شما ارسال می کنم ولی اعلام نکردید خواهش می کنم اعلام کنید ما بازنشستگان سال ۹۷ ناجا هستیم هنوز پاداش پایان خدمت ما را ندادند مشکلات و گرفتاری زیادی داریم لطفا اعلام و به ناجا منعکس کنید جمعی از بازنشستگان ناجا

 

4931...0990: سلام لطفا با وزیر محترم دادگستری مصاحبه ای در رابطه با استخدام کادر اداری قوه قضاییه برگزار و از ایشان در مورد تاریخ شروع به کار افراد سؤال فرمایید.

 

4825...0990: با سلام چرا مستمری توانبخشی سازمان بهزیستی افزایش نمی یابد در صورتی که اعلام کردند20 درصد افزایش یافته لطفأ پیگیری نمایید. باتشکر

 

6303...0912: نهاد کتابخانه های عمومی کشور تنها هیجده درصد به حقوق کارمندانش افزوده است. ممنون می شویم انعکاس دهید و پیگیری فرمایید. با سپاس

 

8050...0918: با سلام بنده رضا اسدی از ارومیه هستم چندین بار پیام دادیم خبری نشده شما رو به خدا به قران قسم می دهیم که یک سری به ایران خودرو دیزل برید ببینید جریان چیه ۱۰ ماه پیش حیاط مون رو فروختم ریختیم دادیم برای ثبت نام یک دستگاه کامیون بنز باری قرار بود بهمن ماه تحویل بدن حال با گذشت ۱۰ ماه تاخیر هنوز میگن تولید نشده است. ما چکار کنیم به کجا شکایت کنیم بیچاره کردن ما رو کسی جوابگو نیست چندین بار شکایت کردیم کسی جوابگو نیست ۴۰۰ میلیون ۱۰ ماه پیش گرفتن به خاطر امام حسین مظلوم پیگیری کنید.

 

8013...0935: با سلام تو را به خدا پیام من را بخوانید. خواهشا این پیام من را پیگری بکنید. چندین سال است که رتبه بندی معلمان صورت گرفته اما از رتبه بندی نیروهای خدماتی و سرایداری آموزش و پرورش خبری نیست. مگر ما جزو نیروهای آموزش و پرورش نیستیم.

 

3301...0919: باسلام خسته نباشید. لطفا و خواهشا به گوش مسئولان قوه قضاییه برسانید.  زمین خوارها زمین های مارو صاحب شدن سیزده ساله شکایت کردیم متاسفانه نفوذ آنها بیشتر است و سر این کار پدر من خودکشی کرد. ما دردمان را به چه کسی بگوییم. کجا بریم. شما رو قسم به امام حسین به داد ما برسین.

 

8607...0917: سلام. لطفأ با وزیر محترم دادگستری مصاحبه ای در رابطه با استخدام کادر اداری قوه قضاییه برگزار و از ایشان در مورد تاریخ شروع بکار افراد سوال فرمایید. چرا باید الویت بندی بشه وقتی همه در شرایط یکسان تمام مراحل را طی کرده ایم... باتشکر

 

1770...0933: استادیوم فوتبال ۵۰۰۰ خوی چندین سال است که به بهره برداری نرسیده. خواهش میکنم پیگیری کنید.

 

0225...0930: با سلام در بعضی از ایستگاه های اتوبوسرانی کرج زمان رسیدن اتوبوس 50 دقیقه طول می کشد. با تشکر از برنامه دعوت از شما

 

5809///0919: سلام. من حدود یک سال هست خودرو ثبت نام کردم. جالب اینکه بر اساس هر معیاری در نظر بگیرید (زمان ثبت نام،تکمیل وجه و..) باید زودتر از خیلی افراد که تحویل گرفتن، تحویل می گرفتم. اما خبری نیست. بدتر از همه اینکه شما اگر توانستید با مرکز امور مشتریان سایپا 096550 داخلی 2 صحبت کنید.بعد از ده دقیقه انتظار تماس یکطرفه قطع می شود.

 

5780...0913: سلام لطفا راجع به پذيرفته شدگان آزمون ٩٦ قوه قضائيه گزارش تهيه كنيد. فقط ٢٠٠٠ نفر جذب شدن مابقی بلاتكليفيم.

 

0753...0930: با عرض سلام و احترام . با توجه به بلاتکلیفی 21 ماه کادر اداری قوه قضاییه از شما خبرگزاری محترم خواهشمندم درباره قول 1 ماهه که وزیر محترم دادگستری دکتر آوایی بابت جذب داده اند مصاحبه ای صورت دهید تا پذیرفته شدگان از نگرانی و اضطراب این فرایند طولانی رهایی یابند.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سپهدار نیکروی
۲۳:۰۵ ۲۸ آذر ۱۳۹۸
با سلام دقیقا یک سال از ناجا بازنشست شدم به علت بیماری.
یک سال و نیم هست تنها فرزندم در تهران پیوند مغز و استخوان شده هر ما دوبار باید از شیراز به تهران با ماشین شخصی بخاطر وضعیت فرزندم برم تهران با این حقوق پایین با وضعیت فرزندم از دست می ره خواهش میکنم پیگیری بفرمائید تا پاداشمون رو بدند حداقل برای هزینه ایاب و ذهاب تهران رفتنمون .محض رضای خدا فکری به حالمون کنید.
والله ما هم انسانیم.با تشکر.
آخرین اخبار