سردار هادیانفر مطرح کرد؛

آحاد جامعه نقش بسیار مهمی در کاهش تصادفات دارند

رئیس پلیس راهور ناجا گفت:گذشته ازنقش جدی ۳۳ دستگاه در کاهش تصادفات، آحاد جامعه نیز نقش بسیار جدی دارند.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، صبح امروز مراسم افتتاح استودیو پلیس پایتخت با حضور سردار سید کمال هادیانفر رئیس پلیس راهور ناجا، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس تهران بزرگ، سردار محمد رضا مهماندار رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ و محسن هاشمی رئیس شورای اسلامی شهر تهران برگزار شد.

سردار سید کمال هادیانفر رئیس پلیس راهور ناجا در این مراسم با بیان اینکه انضباط ترافیکی از مسائل مهم است، اظهار کرد: انضباط ترافیکی ما خوب است، اما مطلوب نیست و باید آن را توسعه دهیم.

رئیس پلیس راهور ناجا افزود: در تصادفات و تلفات جاده ای،بیش از ۱۰ هزار نفر در تصادفات جاده ای جان خود را از دست داده‌اند و ۳۶۵ هزار نفر نیز مجروح شده اند.

وی با بیان اینکه تعداد جانباختگان حوادث رانندگی از سال ۸۵ تا ۹۶ از ۲۷ هزار نفر به ۱۷ هزار نفر رسیده است، گفت: ۱۷ هزارنفر نیز زیاد است و باید در این زمینه برنامه داشته باشیم.

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: گذشته از ۳۳ دستگاه که نقش جدی در این حوزه دارند، آحاد جامعه نیز نقش بسیار جدی دارند.

سردار هادیانفر با بیان اینکه ۲۷ درصد از جان باختگان عابرین پیاده و ۸ درصد کودکان هستند، گفت: بیش از ۴ هزار نفر در حوادث رانندگی سه ماهه اخیر جان خود را از دست داده‌اند.

رئیس پلیس راهور ناجا با بیان اینکه تصادفات رانندگی زیبنده کشورما نیست، گفت: در حوزه res هشدار‌های جاده‌ای را با کمک صدا و سیما نهادینه می‌کنیم، تا از این سیستم استفاده کنیم و تفاهم نامه‌ای را برای ۱۰ کلان شهر کشور منعقد خواهیم کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: پلیس ، راهور ناجا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار