رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا خبر داد؛

سی و دومین دوره مسابقات قرآنی نیرو‌های مسلح آغاز شد

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی از آغاز برگزاری سی و دومین دوره مسابقات قرآنی نیروهای مسلح به میزبانی ناجا خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در افتتاحیه سی و دومین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان نیرو‌های مسلح به میزبانی نیروی انتظامی گفت: خداوند را با همه وجود شکرگزاریم که به ما توفیق میزبانی سی و دومین دوره مسابقات قرآنی کارکنان نیرو‌های مسلح؛ این رخداد بزرگ معنوی و فرهنگی را مرحمت فرمود.

او گفت: حضور همه قاریان، حافظان و برجستگان قرآنی نیرو‌های مسلح خیرمقدم و خوش آمد عرض می‌کنم، همچنین محضر حجت الاسلام والمسلمین "علی سعیدی"؛ ریاست دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا و حجت الاسلام والمسلمین "حسنی"؛ ریاست سازمان عقیدتی سیاسی ارتش نیز خوشامد می‌گویم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با اشاره به تنوع و گستردگی مأموریت‌های نیروی انتظامی بر اهمیت "انس با قرآن " توسط سبزپوشان تأکید و بیان کرد: قرائت و حفظ قرآن کریم در نیرو‌های مسلح مهم است، اما مهم‌تر از این، استحکام درونی کارکنان با توسل به مکتب قرآنی و دینی است.

وی خطاب به حافظان و قاریان قرآنی نیرو‌های مسلح اشاره کرد: خوشا به سعادت شما عزیزان که در خدمت و محضر قرآنید شما برجستگان به سلاح و نور قرآن مجهزید.

حجت الاسلام والمسلمین ادیانی ادامه داد: بحمداله با پیروزی انقلاب اسلامی و استقرار نظام اسلامی در این کشور، شاهد احیاء نظام قرآنی بودیم و هستیم و قطعا یکی از برنامه‌های اولویت دار سازمان عقیدتی سیاسی تلاش برای انس بیشتر کارکنان با قرآن است.

رئیس سازمان عقیدتی و سیاسی ناجا گفت: با اعتقاد به خدمتگزاری برای قرآن، آنچه را که در توان داشتیم برای برگزاری سی و دومین دوره از مسابقات قرآنی نیرو‌های مسلح به کار گرفتیم تا میزبانی شایسته برای حافظان و قاریان قرآنی باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار