فعالیت ۳۷ مدرسه فوتبال مجوز دار در اردبیل

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: درحال حاضر ۳۷ مدرسه فوتبال مجوز دار در شهرستان اردبیل فعالیت می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محمدرضا برادران، معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: در سطح شهرستان اردبیل ۳۷ مدرسه فوتبال مجوز دار فعالیت دارد.

وی بابیان اینکه والدین در ثبت نام فرزندان خود در مدارس فوتبال دقت کنند افزود: والدین کودکانشان را در مدارس مجوز دار ثبت نام کنند و درصورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی این مدارس به اداره کل ورزش و جوانان اطلاع دهند.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل تصریح کرد: به منظور استاندارد سازی فعالیت مدارس فوتبال شهرستان اردبیل بازدید‌های متعددی انجام می‌گیرد و به مدارسی که بدون مجور فعالیت داشته باشد در وهله اول اخطار داده می‌شود و در صورت عدم توجه به اخطار‌ها، این مدارس پلمپ می‌شوند.

برادران بیان کرد: مدارس مجوز دارهم باید مطابق تعرفه‌های اداره کل ورزش و جوانان عمل کنند و از مربیان مجرب برای آموزش هنرجویان استفاده کنند.

وی با اشاره به این که مدارس فوتبال نقش اساسی در استعدادیابی فوتبال در استان دارد افزود: انتظار می‌رود خانواده‌ها فرزندانشان را در مدارس فوتبال مجوزدار ثبت نام کنند تا مشکلی در این زمینه پیش نیاید.

انتهای پیام/ح

فعالیت مدارس فوتبال مجوزدار در اردبیل

برچسب ها: فوتبال ، مدرسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار