ایجاد ۸ اقامتگاه بوم گردی در لرستان

معاون میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری لرستان گفت: ۸ اقامتگاه بوم گردی در لرستان در دست ساخت است که تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  معاون میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری لرستان گفت: ۸ اقامتگاه بوم گردی در لرستان در دست ساخت است که تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسند.

مهدی بهاروند اظهار داشت: شش اقامتگاه بوم گردی در شهرستان‌های خرم‌آباد، پل‌دختر، الیگودرز و بروجرد وجود دارد و حدود هشت اقامتگاه دیگر در دست ساخت است.

وی بابیان اینکه در صورت پرداخت تسهیلات، تا پایان امسال پنج اقامتگاه به بهره‌برداری می‌رسد افزود: زمان ایده آل اقامت مسافران دو شب و ظرفیت اسکان در اقامتگاه‌ها ۳۵۰ نفر است.

معاون میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری لرستان عنوان کرد: برای افزایش ماندگاری مسافران برنامه‌های مختلفی ازجمله احیا زیرساخت‌های تخریب‌شده در سیل و ساخت مکان استراحت گاه موقت در اقامتگاه‌ها در دستور کار است.

وی بیان کرد: با برگزاری جشنواره و نمایشگاه در سایر استان‌ها معرفی خوبی از لرستان برای جذب گردشگر داشته‌ایم؛ حدود ۴۰۰ میلیارد تومان طرح سرمایه‌گذاری شامل هتل، هتل آپارتمان، اقامتگاه بوم گردی و واحد‌های پذیرایی در دست اقدام است که تا پایان سال حدود هشت واحد اقامتی به بهره‌برداری می‌رسد؛ برای بخش تفریحی و پذیرایی نیز چند طرح در دست اجرا داریم که تا پایان سال دو طرح آن به پایان می‌رسد.

انتهای پیام/ب

۸ اقامتگاه بوم گردی در لرستان ایجاد می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.