میرزاده در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

ارائه گزارش سردار حاجی‌زاده درباره پیشرفت‌های حوزه هوا فضا در کمیسیون آموزش/ سوال از وزیر علوم بررسی شد

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات نشست امروز این کمیسیون را فرمانده هوا و فضای سپاه و وزیر علوم و تحقیقات را تشریح کرد.


خبرنگار: خالقی/ تهرانی/ارائه گزارش سردار حاجیزاده درباره پیشرفت‌های حوزه هوا فضا در کمیسیون آموزش / سوال از وزیر علوم بررسی شدمیرحمایت میرزاده سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در تشریح نشست امروز عصر این کمیسیون، گفت: سردار حاجی‌زاده فرمانده هوا فضای سپاه به منظور ارائه گزارشی از میزان پیشرفت‌های تحقیقاتی و فناوری در حوزه هوا فضا در نشست امروز حضور پیدا کرد.

وی تصریح کرد: اعضای کمیسیون آموزش ضمن تقدیر از فعالیت‌های حاجیزاده و همکارانش در حوزه هوا فضا، از این نیرو به دلیل اقدامات اخیرش در برابر دشمنان و نشان دادن قدرت نیرو‌های نظامی کشورمان تشکر کردند.

میرزاده همچنین با اشاره به حضور غلامی وزیر علوم در جلسه امروز این کمیسیون هم، اظهار کرد: وزیر علوم برای پاسخگویی به سوالات ۶ نفر از نمایندگان به این جلسه آمد، اما ۵ نفر از نمایندگان از سوال خود انصراف دادند و تنها حجت الاسلام پژمان‌فر سوال خود را مطرح کرد.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات اعلام کرد: پژمانفر درباره شائبه‌ای که در مصاحبه آزمون دکترا به وجود آمده بود، سوالاتی را مطرح کرد که قرار شد طی ۲ هفته وزیر علوم شاخص‌های تأیید دانشجویان را در آزمون مصاحبه دکترا تعیین و به دانشگاه‌ها ابلاغ کند.

وی گفت: ابلاغ این موضوع به دانشگاه‌ها موجب می‌شود تا اگر دانشجویی نسبت به آزمون دکترای خود شائبه‌ای دارد، به دانشگاه مراجعه کرده و بر اساس آن شاخص‌ها قبولی یا رد وی را توضیح دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار