افتتاحیه دوره تخصصی توانمند سازی مداحان کرمان

مسئول سازمان بسیج مداحان استان کرمان گفت: دوره تخصصی توانمند سازی مداحان استان با حضور اساتید کشوری و شرکت ۳۰۰ نفر مداح و ذاکر اهل بیت (ع) دیروز در کرمان آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مجید منصوری مسئول سازمان بسیج مداحان استان کرمان گفت: دوره تخصصی توانمندسازی مداحان اهل بیت (ع) استان کرمان با حضور اساتید کشوری از دیروز در کانون اندیشه واقع در شهرک مطهری شهر کرمان آغاز شد.

وی افزود: این دوره با هدف توانمند سازی جامعه مداحان و ارتقای توان آن‌ها در بحث ستایشگری اهل بیت (ع) به مدت سه روز ادامه دارد.

منصوری با بیان اینکه این دوره به همت سازمان بسیج مداحان، اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمان، اداره اوقاف و امور خیریه استان کرمان، کانون مداحان و مجمع مداحان کرمان در حال برگزاری است، بیان داشت: حدود ۳۰۰ نفر از ذاکران و مداحان اهل بیت (ع) در این برنامه شرکت دارند که از این تعداد حدود ۷۰ نفر زن و بقیه مرد هستند.

وی تصریح کرد: اطلاع رسانی برای ثبت نام در این دوره‌ها صورت گرفته است و شرکت کنندگان بیشتر از خود کرمانند؛ ولی، از شهرستان‌های اطراف و نزدیک نیز تعدادی حضور دارند.

مسئول سازمان بسیج مداحان استان کرمان گفت: در این دوره حجت الاسلام میرزا محمدی از قم، مباحث مقتل، روضه خوانی، فنون مداحی، آسیب‌های عزاداری و گام دوم انقلاب و نوازنی از تهران موضوعات: شعر شناسی، اصول مداحی، صداسازی و موضوعاتی از این دست را تدریس می‌کنند.

انتهای پیام/ی

آموزش مداحی در کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار